גאדג’טי מסקר: Logitech N700 Speaker Lapdesk

דמיינו לעצמכם את המצב הבא: יום שישי בערב, אתם יושבים בסלון עם החברה ופתאום מתחשק לכם לראות סרט שיש לכם על הלפטופ, אבל במקרה אין לכם כבל HDMI כדי לחבר אותו לטלוויזיה. אז אתם מתפשרים ומחליטים לראות את הסרט על גבי המסך הקטן של המחשב הנייד, אבל פה אתם נתקלים בבעייה נוספת – איכות ועוצמת הצליל שתקבלו מהרמקולים של המחשב הקטן יהרסו לכם את כל החוויה האקוסטית של הסרט! הרי כולנו יודעים איך נשמעים פיצוצים ברמקולים של לפטופ, בלי עומק ועם הרבה עיוותים. מהיום, אל חשש – לוג’יטק למשימה ניגש! אז מה יש לנו כאן? זהו מוצר מסוג Speaker Lapdesk (רמקול ירך-שולחן) מבית לוג’יטק הכולל בתוכו זוג רמקולים חזקים במיוחד בגודל 2 אינצ’ ועוצמה של 2 וואט שנשמעים פשוט מצוין, במיוחד עם אתם שמים אותו על הברכיים. חשוב לציין כי הרמקולים הם מגנטיים (מהחומר Neodymium). פרט חשוב נוסף הוא האופן בו תוכננו הרמקולים כך שאיכות הסאונד לא תיפגע ותהיה אופטימלית גם כאשר גלי הקול מוחזרים מהמשטח שמתחת להתקן.

בנוסף, קיים מאוורר במרכז הפד שמטרתו לקרר את הנייד שלכם, והוא עושה זאת נאמנה ע”י הזרמה של לא פחות מ-170 ליטר של אוויר בדקה, וכל זאת ללא רעש כלל (למי שמתעקש לדעת רק 31dbA). בצידו השמאלי קיימים מספר כפתורים לשליטה על הווליום ולכיבוי והדלקת המאוורר. החיבור למחשב מתבצע באמצעות כבל USB היוצא מחלקו האחורי של הפד. בחלקו הקדמי ניתן למצוא זוג מעצורים מתקפלים שנועדו למנוע את הבום החזק שישמיע המחשב כאשר יחליק מהפד על הרצפה – מה שלא אמור להיות חלק מחוויית הסאונד העשירה.

החלק הנעים ביותר במוצר הוא דווקא התחתון – כרית רכה ונוחה מאוד שתוכננה להתאים לכל תנוחת ישיבה. לסיכום, המוצר נותן מענה מלא לאותם אנשים שרוצים לשבת עם הלפטופ על הברכיים בניחותא ולצפות בסרט או סתם להאזין למוסיקה באיכות סאונד טובה בלי לחמם יותר מידי את אשר לא צריך לחמם. רק חבל שהוא לא משמש גם כמפצל USB, זה היה יכול להיות שימושי. המחיר: 70 דולר בארה”ב, אך בארץ הוא צפוי להימכר במחיר של כ-500 שקלים חדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים