וידאו: סמסונג משחררת טיזר לקראת אירוע Galaxy Premiere 2014

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-new-images-00חברת סמסונג נערכת בימים אלו לאירוע החגיגי Galaxy Premiere 2014, שיערך ב-12.6 באולם המדיסון סקוור גארדן בניו-יורק, במהלכו צפויה החברה להכריז על סדרת טאבלטי פרימיום חדשה – Galaxy Tab S. לכבוד האירוע משחררת סמסונג וידאו טיזר צבעוני במיוחד המציג את צידו של הטאבלט, שסביר להניח כי יהיה אחד מאלו שיוצגו במהלך האירוע.

בתחילת הוידאו ניתן לראות שמסך הטאבלט נמצא במצב כבוי, וכאשר הוא נדלק יוצאים ממנו שלל צבעים בוהקים. סמסונג כתבה בהזמנה לאירוע “Tab Into Color”, רמז על משהו צבעוני במיוחד שקשור לטאבלטים. ברחבי הרשת היו אלו שסברו שמדובר בטאבלטים בצבעים שונים, אמנם אצלנו בצוות רווחת הדעה שפשוט מדובר במסך ה-Super AMOLED שיהיה האלמנט המרכזי בסדרה היוקרתית.

לפי השמועות, טאבלטי ה-Galaxy Tab S יגיעו בגדלים 10.5 ו-8.4 אינץ’ ויהיו בעלי רזולוציה של 2,560X1,600 עם מפרט עצמתי הכולל את ערכת השבבים Exynos 5420 עם מעבד שמונה-ליבות ומאיץ גרפי Mali-T628, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון פנימי של 32GB, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 2.1 מגה-פיקסל.

אירוע Galaxy Premiere 2014 צפוי להיות החשוב ביותר של סמסונג השנה, במהלכו תחשוף כנראה גם את סדרת הפרימיום החדשה לסמארטפונים – Galaxy F. הצטרפו אלינו ביום חמישי הקרוב, אז נעדכן כאן בגאדג’טי על כל ההכרזות מהאירוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים