מחזור רביעי למאיץ הסטארטאפים של מיקרוסופט מגיע לסיום עם גיוסים של 8 מיליון דולר

Microsoft-Herzliya-Gadgetycoil

מיקרוסופט ונצ’רס חגגה את סיומו של המחזור הרביעי במאיץ הסטארטאפים של החברה בהצגת המוצרים והשירותים שפיתחו החברות המשתתפות בתכנית במסגרת Demo Day שנערך אמש (ד’) בת”א. מתוך קרוב ל-400 חברות שהגישו מועמדותן לתכנית, נבחרו 13 שבילו את חודשיהן האחרונים במרכז החברה בהרצליה, שם עסקו בפיתוח, תוך קבלת ייעוץ צמוד משותפים ומנטורים מעולם הטכנולוגיה והעסקים.

Zack Weisfeld 2013

צחי וייספלד, מנהל מיקרוסופט ונצ’רס אירופה

במיקרוסופט ונצ’רס מתגאים בהצלחה של התכנית, דרכה הצליחו 85% מהבוגרים להשלים סבבי השקעה בממוצע גיוסים של 1.2 מיליוני דולרים. במחזור האחרון, כך מציין צחי וייספלד, מנהל מיקרוסופט ונצ’רס אירופה, הצליחו 10 מתוך 13 החברות לגייס או לקבל הצעות השקעה בסכום העומד על 8 מיליוני דולרים, כלומר 800 אלפי דולרים בממוצע לחברה.

בשנה האחרונה, זכתה התכנית להצלחה גדולה אף יותר כאשר שתיים מהחברות בוגרות מאיץ הסטארטאפים רשמו לזכותם אקזיטים מרשימים. חברת KitLocate, המספקת פתרונות מתקדמים לשירותי המיקום עבור מפתחי אפליקציות, שהשתתפה במחזור השלישי של מאיץ הסטארטאפים, נמכרה לענקית האינטרנט הרוסית יאנדקס (Yandex) בחודש מרץ האחרון, וחברת Appixia, בוגרת המחזור השלישי אף היא, נמכרה ל-Wix הישראלית.

פן מיוחד במחזור הנוכחי של מאיץ הסטארטאפים היה הגיוון הרב של החברות המשתתפות. חלה עליה במספר החברות שהשתתפו במחזור זה שהגיעו מחוץ לישראל וכ-30% מהיזמים בתכנית הינן נשים. במחזור הבא מכוונת מיקרוסופט לשני תחומים ספציפיים יותר – מדיקל ו-Cyber Security. בשיתוף פעולה עם קרן ההון סיכון JVP, לה שלוחה ייעודית לתחום הסייבר, תקבלנה החברות שישתתפו בתכנית עזרה דרך התקשרות עם חברות מובילות בתחומים אלה.

לפניכם רשימת הסטארטאפים שהשתתפו במחזור הרביעי של מאיץ הסטארטאפים:

AidBits – פלטפורמה מבוססת ענן שנועדה לספק חיסכון בניהול תרומות המנוהלות על-ידי ארגונים ללא מטרות רווח. המערכת מגיעה על מנת להחליף את השימוש בכלים עתיקי יומין כמו טבלאות האקסל ומשתמשת בכלים ידידותיים הניתנים להתאמה אישית לשם ביצוע ניטור, הערכה ומעקב אחר מקבלי סיוע כמו גם איסוף נתונים ודוחות.

Kimonex – תוכנת SaaS חזקה וידידותית המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים, לנהול עצי מוצר (BOM), משלב פיתוח המוצר, דרך היצור והרכש, ועד השיווק.

Drupe – החברה פיתחה שירות ההופך את השימוש במכשיר הנייד לקל ופשוט יותר להבנה עם דגש על “אנשים תחילה”. השירות מציג שתי שורות אייקונים דמויי ה-Chat Heads של פייסבוק משני צידי המסך, בצידו האחד תמצאו את אנשי הקשר שלכם ומצידו השני אפליקציות שונות כמו טלפון, הודעות, ניווט ועוד. באמצעות גרירתם של אנשי הקשר אל כל אחת מהאפליקציות תוכלו לבצע פעולות במהירות. האפליקציה תהיה זמינה למכשירים מבוססי אנדרואיד בלבד וכרגע ניתן רק להירשם באתר החברה לצורך עדכונים.

Fanzon – פלטפורמה חברתית לאוהדי ספורט הנותנת מענה לכל צרכי האוהדים בדרכם למשחקים וחזרה. זאת תוך כדי הפחתת עלויות משמעותית והעצמת החוויה החברתית.

Intendu – מפתחת פלטפורמה נוירו קוגניטיבית המבוססת על משחקי ווידיאו אדפטיביים עם אינטראקציה טבעית.

Knowmail – החברה פיתחה כלים לשימוש בסביבה העסקית לצורך ניהול הדואר האלקטרוני בהתאמה אישית לשימוש כל משתמש.

Mmuze – פלטפורמה לפרסום מוצרים אפקטיבי ברשתות חברתיות באמצעות ניצול חוכמת ההמונים ברשת וזיהוי החיבור הנכון בין מוצרים לקהלי יעד.

mPharma – מפתחת שירות כולל לרישום תרופות ומעקב אחר אספקתן והשימוש בהן על-ידי החולים. החברה נמצאת כיום בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות בזמביה ומנהל המזון והתרופות בגאנה, שם מנסה להביא סוף למיתות כתוצאה משימוש בתרופות מזוייפות וחוסר יכולת מעקב אחר מטופלים הנוטלים תרופות.

Tapreason – מסייעת לאפליקציות מובייל להגדיל את כמות המשתמשים שלהן באופן אורגני. TapReason לוקחת אחריות מקצה לקצה על תהליך הזיהוי של המשתמשים הרלוונטיים ופנייה אליהם עם מסרים ממוקדים שירתמו אותם לקידום האפליקציה (לדוגמא: כתיבת ביקורת בחנות אפליקציות, שיתוף ברשתות החברתיות וכו’).

Trainica – פלטפורמת מבוססת ענן (Saas) המספקת שיטת אימון חדשנית לארגונים לצורך מיקסום ביצועי עובדיהם במכירות, שירות וניהול. החברה פועלת כבר היום במספר חברות גדולות במשק הישראלי לצורך אימון עובדים במרכזי שירות (Call Centers).

WebyClip – החברה פיתחה מערכת שמטרתה להגדילה את אחוזי ההמרה בחנויות באינטרנט על ידי אוטומציה של תהליך הטמעת סרטוני וידאו של מוצרים. המערכת נמצאת כיום בשימוש בחנויות רבות באתר eBay.

10tracks – שירות מוסיקה מבוסס ענן המבצע התאמה אישית עמוקה לטעם המשתמש בכל זמן נתון ביום. המערכת מנטרת אחר הפעילות של המשתמש באפליקציה לצורך ההתאמה האישית, אולם עושה שימוש גם במידע אודות המשתמש המגיע מהרשתות החברתיות, מהחברים וממקורות מידע נוספים כמו iTunes.

Selfpoint – פלטפורמה המאפשרת לחנויות סופרמרקט לפתוח בתוך דקות אתר למסחר באינטרנט ולמסחר במובייל, בלי כתיבת שורה אחת של קוד על ידי קישור ישיר למערכת נקודות מכירה קיימת.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות