אפל מפחיתה מחירים ומרעננת את סדרת iPod Touch עם דגם בסיס חדש

iPod-touch-Rosette-16GB

אפל פונה לרענון קו מוצרים נוסף: לאחר שבשבוע שעבר הציגה דגם איימק חדש בדרגת מחיר נמוכה מתמיד, משיקה כעת החברה דגם חדש לנגן האייפוד טאצ’ בגרסת 16GB ובמחיר נמוך יותר מבעבר העומד על 199 דולרים (במקום 229$). לצד השקת דגם ה-iPod Touch 16GB מפחיתה אפל את מחירם של דגמי הסדרה הקיימים בעלי נפח אחסון של 32GB ו-64GB, אלו יוצעו מעתה ב-249$ (הנחה של 50$) וב-299$ (הנחה של 100$) בהתאמה.

דגם האייפוד טאצ’ החדש יכלול מעתה מצלמת iSight אחורית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי ויכולות צילום וידאו ב-1080p, בכך מצטרף דגם הבסיס של הסדרה לדגמים האחרים ששילבו את המצלמה גם בעבר. מפרטו של האייפוד טאצ’ כולל מסך רטינה בגודל 4 אינץ’ ברזולוציה 640×1136 פיקסלים עם יחס ניגודיות של 800:1 ובהירות מקסימלית של 500cd/m2, מצלמת 5MP ראשית ומצלמת 1.2MP משנית.

iPod-Touch-new-lineup
קו האייפוד החדש (צילום מסך Apple.com)

האייפוד טאצ’ החדש יתמוך בבלוטות’ 4.0 ובקישוריות Wifi מתקן 802.11a/b/g/n ויגיע בצבעים אפור-חלל, כסף, ורוד, צהוב וכחול. מידותיו של המכשיר הינן: רוחב- 58.6 מ”מ, גובה- 123.4 מ”מ, עובי- 6.1 מ”מ ומשקלו 88 גרם.

מתי בישראל?

מכשירי האייפוד טאצ’ נמכרים כיום במחיר של כאלף שקלים עבור דגם הבסיס בעל נפח אחסון של 16GB, כאשר באיידיגיטל, יבואנית מוצרי אפל בישראל, ניתן למצוא את דגם הבסיס כיום במחיר של 1,199 שקלים. מאיידיגיטל נמסרה התגובה הבאה באשר להצגת הרענון לדגם ה16GB וההפחתה במחירים:

אנו בוחנים את המוצר החדש והאם הוא מתאים לצרכן הישראלי. במידה וכן – נביא את המוצר לישראל. אנו ממתינים להודעה רשמית מאפל ובמידה ותהיה הורדה במחירים אנו נוריד בהתאם לצרכן הישראלי

בהתאם להתנהלותה של החברה בעבר עם השקות קווי מוצרים חדשים של אפל, אנו מצפים כי איידיגיטל תשיק את דגם ה-16GB של האייפוד טאצ’ בישראל גם כן, כאשר מחירו צפוי לעמוד על כ-999-1049 שקלים. במידה ותבחר איידיגיטל לבצע הפחתת מחירים גם עבור דגמי האייפוד טאצ’ הקיימים, הרי שהירידה המשמעותית ביותר במחיר תהא זו של הדגם בעל נפח האחסון של 64GB, שכלל אינו מופיע כזמין למכירה באתר החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים