iPad Air 2 נחשף בתמונות עם עיצוב חדש, גוף דקיק להפליא וחיישן TouchID

אפילו דק יותר מהקודם – iPad Air 2

אין זה סוד שחברת אפל תחשוף לפני סוף השנה דגם חדש של טאבלט ה-iPad Air שיגיע עם מפרט משודרג, אך לא ציפינו ש-iPad Air 2 יגיע גם עם עיצוב חדש, כך לפי תמונות חדשות שדלפו לרשת. התמונות מציגות בבירור את הדור הבא של האייפד לצד הדגם הנוכחי עם גוף דקיק אפילו יותר וחיישן קורא טביעות אצבע TouchID.

העיצוב החדש של iPad Air 2 לא שונה בהרבה מזה של האייפד הנוכחי, והשינויים מקנים לו בעיקר מראה דומה לזה שראינו בהדלפות השונות של האייפון 6. כפתורי ויסות הווליום בעלי צורה שונה וכפתור ההשתק נעדר. גריל הרמקולים נראה אחרת לגמרי ובכללי לטאבלט מראה מעוגל יותר בקצוות. ייתכן וזה רק בגלל שהוא דק יותר מה-iPad Air הנמכר היום – בעל עובי של 7.5 מ”מ.
Biggest-iPad-Air-2-leak-yet-shows-remarkably-thin-design (6)

התוספת המשמעותית ביותר תהיה ככל הנראה תמיכה במסך מפוצל

התמונות מסגירות גם כמה תכונות שנוספו לטאבלט ה-iPad Air 2 כמו חיישן TouchID שיגיע אליו לראשונה, מסביבו טבעת מטאלית כמו זו של ה-iPhone 5S. לצד מצלמת FaceTime הקדמית ישנו כעת מיקרופון, שעבר מהחלק האחורי.

אפל צפויה להציג עם דגמי האייפד החדשים שינויים תוכנתיים כחלק מ-iOS 8 המותאמים לטאבלטים, שיהיו אפילו יותר מעניינים מהחומרתיים. התוספת המשמעותית ביותר תהיה ככל הנראה תמיכה במסך מפוצל שנחשפה בקוד של iOS 8 ואנחנו מאוד מתרגשים לקראתה. המסך המפוצל יאפשר פתיחה של מספר אפליקציות יחדיו והצגתן אחת ליד השנייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים