מדריך למשתמש מאשר את שמו של LG G3 S

עדויות נוספות לגרסה צנועה יותר של מכשיר הדגל LG G3: מדריך למשתמש שדלף לרשת מאשר כי יצרנית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית LG תציג בקרוב פתרון ביניים בעבור מי שלא מעוניין במסך גדול כל-כך או בחומרה העצמתית ביותר. המדריך למשתמש כתוב אמנם בשפה הגרמנית, אך סביר שהוא מתאר מוצר המיועד לשיווק באזורים נוספים.

התמונות שצולמו מתוך המדריך למשתמש מאשרות את השם LG G3 S ומתייחסות למודל D722V המיועד למכירה ברשת Vodafone הגרמנית. דגם זה לא יהיה בעל יכולות dual SIM, אך דגמים המיועדים לשווקים מסוימים במזרח אכן צפויים להציע את האפשרות הזו. עוד עולה מן התמונות כי המכשיר יעוצב באופן זהה לאחיו הגדול ויכיל את מרבית מאפייני התוכנה שלו.

על הדלפות קודמות, עשוי מפרטו הטכני של LG G3 S להכיל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית HD 720p, מעבד מרובע ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 400, זיכרון RAM בנפח 2GB, אחסון מובנה בנפח 16GB אותו ניתן יהיה להרחיב באמצעות כרטיס microSD, מצלמה ראשית 8 מגה-פיקסל וסוללת 2,540mAh. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד KitKat 4.4 עליה יולבש ממשק המשתמש העדכני של LG.

לא ברור מתי תבצע LG את ההשקה, אך על פי הדיווחים צפוי המכשיר לעלות למדפים בשווקים רבים מסביב לעולם. בסין, צפוי המוצר לקבל את השם LG G3 Beat.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים