וידאו: כפפת גיימינג בהדגמה, חלומם הרטוב של שחקני האסטרטגיה

אתר Engadget נותן לנו הצצה לכפפת הגיימינג של Peregrine, בהדגמה שמבוצעת על ידי מנכ”ל החברה – ברנט באייר (Brent Baier). הכפפה נשמעת ונראת כמו חלומו הרטוב של כל שחקן אסטרטגייה בזמן אמת, היא מאפשר שליטה אופטימלית באינטרקציה מהירה עם המשחק וכוללת מספר רב של כפתורים אותם ניתן להגדיר לביצוע פעולות שונות. הכפפה לא מאפשרת לכם ביצוע תנועה מרחבית במשחק (כמו סוג של חיישן תנועה), אולם סביר להניח שזהו עדכון מחייב (ודרוש) שיעשה בהמשך. נכון להיום הכפפה מותאמת למחשבי PC ולא תומכת במק. בנוסף לכך, השימוש שלה כרגע למשחקים בלבד, אולם ברור שישנו היבט תשייתי מדהים אשר לא מנוצל כרגע. הוידאו בפנים, צפייה מהנה! (הראשון, הסבר ממנכ”ל החברה, השני, כולל הדגמת משחקיות)

[viddler id=f494dd15&w=600&h=358]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים