Chrome OS מקבלת תמיכה בזיהוי כתב יד

זיהוי כתב יד בקרוב ב-Chrome OS

רבות דובר על האפשרות שגוגל תציג גרסה של מערכת ההפעלה Chrome OS עבור טאבלטים. עד כה לא הייתה הודעה רשמית בנושא, אולם מספר תוספות המגיעות ל-Chrome OS בתקופה האחרונה נראה שמקרבות אותנו ליום בו נזכה לראות את הטאבלט המיוחל. גוגל מוסיפה תמיכה בזיהוי כתב יד למערכת ההפעלה, דבר המוכיח כי יש לחברה כוונות רציניות להמשך שילובה במכשירים בעלי מסך מגע.

זיהוי כתב יד היא אינה יכולת חדשנית מדי, הרי מימושים שונים שלה ראינו עוד בימי מחשבי הכף יד דוגמת Palm Pilot. חברת מיקרוסופט הצליחה לאחרונה לשכלל את הטכנולוגיה, ולפי הביקורות היא אפילו קרובה לשלמות עם זיהוי כתב היד בטאבלט ה-Surface Pro 3 שהוכרז לאחרונה. סמסונג גם כן עושה שימוש בטכנולוגיה הזו בסמארטפונים והטאבלטים לסדרת Note, שעד כה לא הצליחו לספק חווית כתיבה נוחה מספיק.

יכולת בסיסית לזיהוי כתב יד נמצאה בערוץ המפתחים Chrome OS Dev, המרכז את הגרסאות החדשות והניסיוניות של מערכת הפעלה (עבור מפתחים). הזנת כתב היד עובדת בצורה מוכרת, כמו הטכניקה של סמסונג: בדומה למקלדת, כאשר תלחצו על מקום שניתן להזין בו טקסט, תקפוץ תיבה ייעודית בה ניתן יהיה לכתוב באמצעות ציור האותיות. את הכתב שלכם תזהה מערכת ההפעלה ותדע להפוך אותו לטקסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים