מיקרוסופט חושפת את מועד השקת מסך הנעילה החדש של Windows Phone 8.1

עדכון 8.1 למערכת ההפעלה Windows Phone הביא עמו חידושים רבים, וביניהם גם אפשרויות נוספות להתאמה אישית של המערכת, כאשר הבולטת מכולן היא זו המאפשרת הוספת תמונת רקע למסך ההתחל. צעד זה נועד לענות על הטענה בדבר היותה של המערכת סגורה מאוד ביחס לאנדרואיד של גוגל, וכעת מבצעת מיקרוסופט צעד נוסף ומכריזה על מסך הנעילה בסגנונות חדשים.

אולי באופן מקרי, הכרזה זו, שמקורה בעמוד הטוויטר של בכיר מיקרוסופט ג’ו בלפיורי, מגיעה בדיוק בימים בהם משתחרר עדכון 8.1 באופן רשמי לכלל המכשירים, לאחר שלפני כמה חודשים שוחררה גרסת בטא לבעלי גרסת ה-Preview. לדברי בלפיורי בטוויטר, גרסת הבטא של התוסף תושק בעוד כשבוע ימים.

הציוץ של בלפיורי מדבר על גרסת הבטא בלבד, כך שהפרטים שנחשפו אינם נכונים בהכרח לגרסה המלאה. ראשית כל, הוא מתאר את התוסף כאפליקציה, בניגוד לציפייה כי הדבר יוטמע בהגדרות המערכת – בחירה מעט תמוהה. כמו כן, גרסת הבטא תוגבל למכשירים ששפת המערכת שלהם היא אנגלית ושנפח זיכרון ה-RAM שלהם הוא 1GB לפחות, מה שמשאיר את הלומיה 520 מחוץ למערכה.

בלפיורי מביע התנצלות על חוסר המידע שהיה עד כה בנוגע לקוסטומיזציה של מסך הנעילה: “נתקלנו בכמה מכשולים והוספנו פיצ’ר“. מהו הפיצ’ר המסתורי? זאת איננו יודעים עדיין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים