פרטנר מודיעה: 150 אלף מנויים הצטרפו לרשת הדור הרביעי; מתי אצלכם?

חברת פרטנר, מפעילת ספקיות הסלולר הישראליות אורנג’ ו-012mobile, מודיעה היום כי מאז הפעילה את רשת הדור הרביעי שלה ביום שלישי בשבוע שעבר, הצטרפו לשירות למעלה מ-150 אלף מנויים שנהנים כעת ממהירות גלישה גבוהה. אורנג’, נזכיר, הייתה הראשונה להפעיל את רשת הדור בישראל ולאחריה הודיעה גם חברת פלאפון על הפעלה מתקרבת של הרשת החדשה שלה.

על פי הודעתה של פרטנר, אין זה מחייב לבצע הרשמה מוקדמת בכדי להצטרף לשירותי Orange 4G. לקוחות אורנג’ ו-012 מובייל בעלי מכשירים תומכים מועברים לרשת החדשה באופן יזום ומיד לאחר מכן מקבלים על כך הודעת טקסט (SMS) המבשרת על יכולתם לגלוש במהירות גבוהה. מי שטרם הועבר לרשת החדשה יכול לבצע זאת באופן ידני כפי שהסברנו כבר ביום שלישי.

לקוחות מותג הסלולר 012 מובייל שאין בסבלנותם להמתין עד שיועברו באופן אוטומטי לרשת החדשה, יכולים לפנות לנציגי השירות דרך אתר האינטרנט של החברה ולבקש ביצוע מעבר, או לחילופין להמתין עוד כמה ימים עד העלאתו של אתר אינטרנט ייעודי לשם כך. בהתאם להוראת משרד התקשורת, החיבור לרשת ה-4G LTE בישראל ניתן כעת ללא תשלום.

המבחן רק התחיל

pelephone-4gמאחר ומכרז התדרים עוד לא הושלם, אישר באחרונה משרד התקשורת את הפעלתן של רשתות דור רביעי על רצועת תדרים קטנה יחסית של 5MHz בלבד על תחום ה-1800MHz בו מופעלות כיום רשתות בטכנולוגיות ישנות יותר. פלאפון, שאין ברשותה רצועות תדרים בתחום זה, קיבלה בהשאלה מהמשרד רצועה ברוחב 5MHz וצפויה לבצע את הפעלת הרשת שלה כבר בימים הקרובים.

מי שעוד לא הצהירה על כוונותיה להפעלת רשת הדור הרביעי היא ספקית הסלולר הגדולה בישראל – סלקום. להערכתנו, החברה לא תהיה מוכנה להישאר מאחור בעוד מתחרותיה הגדולות זוכות לתשומת לב גדולה, והגיוני שבימים אלו גם היא נערכת לביצוע הפעלה בפועל לכלל לקוחותיה.

חשוב לזכור שבשלב זה לא יציגו רשתות הדור הרביעי של אורנג’, סלקום ופלאפון את מלוא היכולת שלהן, ויש לכך שתי סיבות עיקריות: פריסת הרשת עדיין חלקית, ובנוסף – טווח העבודה שלה קטן משמעותית מזה הדרוש לאכלוס כמות גדולה של מנויים. הפעלה מלאה יוכלו ספקיות הסלולר לבצע רק בסיום מכרז התדרים בעוד מספר חודשים.

מתי אצלכם?

בימים האחרונים הועלו שאלות רבות בנוגע להגעת רשת הדור הרביעי ללקוחות המפעילים הוירטואליים דוגמת גולן-טלקום והוט מובייל. ראשית נציין שהודעת משרד התקשורת מחייבת את ספקיות הסלולר לאפשר גישה מלאה לרשת הדור הרביעי עבור המפעילים הוירטואליים אשר נשענים על הרשתות שלהן, אולם – ייתכן שאותם מפעילים וירטואליים עוד לא ערוכים מבחינה טכנולוגית או לוגיסטית לשם כך.

להלן תגובת שירות הלקוחות של חברת הוט מובייל עבור הלקוחות הסקרנים:

חברת HOT mobile חתמה על הסכם שיתוף רשתות עם פרטנר. מהלך זה, לאחר קבלת האישורים הנדרשים על פי הדין ובכפוף לתנאים שייקבעו, יאפשר השקת רשת דור 4 (LTE) שתאפשר מהירות גלישה ופתרונות Data מתקדמים.
במקביל, אנו נערכים לקבלת שירותי נדידה להשלמת הכיסוי מחברת פרטנר. ביצוע המהלך, מתוכנן להיות מדורג, כך שנוכל להבטיח המשך חווית משתמש רציפה. נפרסם פרטים מדויקים ותשובות לכלל השאלות בנושא ברגע שהרשת תושק.

שם ספקית הסלולרהישענות על תשתיתצפי להפעלת הרשת
אורנג'עצמאיתהופעלה
פלאפוןעצמאיתהופעלה
סלקוםעצמאיתהופעלה
012 מוביילאורנג'הופעלה
הוט מוביילאורנג'בביצוע
YouPhoneאורנג'לא ידוע
רמי לוי תקשורתפלאפוןהופעלה
גולן טלקוםסלקוםלא ידוע
הום סלולרסלקוםלא ידוע
עדכון אחרון: 29 באוקטובר, 2014


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים