תמונות ופרטים חדשים של Shield Tablet ובקר מבית Nvidia נחשפים

טאבלט Shield Tablet ובקר Shield Conroller

תמונות ופרטים חדשים אודות טאבלט הגיימינג העתידי של Nvidia, שיהיה חלק מסדרת Shield, נחשפים מתוך מצגת פנימי של החברה שהודלפה. השקופיות מציגות את מפרטו המלא של הטאבלט המכונה Shield Tablet, שיהיה היורש הרוחני של קונסולת Shield הניידת המקורית שלא כל-כך הצליחה. לצד הטאבלט תשיק Nvidia בקר משחק חדש, הדומה מאוד לקונסולה הניידת, תחת השם Shield Controller.

הסיבה העיקרית בגינה בוחרת יצרנית השבבים להציג ניסיון נוסף לסדרת Shield נעוצה במאמצים הרבים שהשקיעה על מנת להרחיב ולבסס את הפלטפורמה ואת היצע המשחקים התומכים ומותאמים אליה. קונסולות ניידות הן זן נכחד, לאחר שטאבלטים וסמארטפונים הפכו למרכז הגיימינג שלנו מחוץ לבית. הניסיון הראשון של Nvidia עם קונסולה ניידת הוכיח שהציבור לא מעוניין במכשיר נוסף בתיק ולכן טאבלט גיימינג, שמן הסתם ישמש גם כטאבלט רגיל, ודאי יהיה שימושי יותר.

shield-tablet-leak-2-710x399לפי המצגת, מפרטו של Shield Tablet יהיה מרשים מאוד ויכלול מסך 8 אינץ’ בעל רזולוציה של 1920X1200, ערכת שבבים Tegra K1 עם מעבד מרובע-ליבה 2.2Ghz ומאיץ גרפי בארכיטקטורת Kepler עם תמיכה ב-4K, זיכרון פנימי 2GB RAM, מצלמות אחורית וקדמית ברזולוציית 5 מגה-פיקסל, בלוטות’ 4.0, חריץ הרחבה MicroSD, רמקולי סטריאו קדמיים, יציאת mini-HDMI, חיבור MicroUSB וסוללה עם זמן ניגון וידאו של עד 10 שעות.

shield-tablet-leak-3-710x399טאבלט הגיימינג של Nvidia יהיה זמין בשני דגמים: הראשון, בעל נפח אחסון מובנה של 16GB וקישורית WiFi בלבד עבור $299; השני, בעל נפח אחסון מובנה של 32GB, קישוריות WiFi ודור רביעי מסוג LTE עבור $399. לצד הטאבלט תשיק Nvidia בקר משחק הזהה בעיצובו של קונסולת Shield הקודמת, רק בלי המסך עליו, שיהיה זמין עבור $59. ה-Shield Tablet ו-Shield Controller יושקו ב-29 ביולי בארה”ב וקנדה, 14 באוגוסט באירופה ובמהלך סתיו 2014 באזורים נוספים.

shield-tablet-leak-6-710x399


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים