הוכרז: Xiaomi Mi4 – סמארטפון דגל עם מפרט מוכר

Xiaomi Mi 4

באירוע עיתונאים גדול שנערך הבוקר בסין, שמונה חודשים בלבד לאחר השקתו של Xiaomi Mi3, נחשף באופן רשמי סמארטפון הדגל החדש Xiaomi Mi4. במהלך האירוע נרשמו לא מעט אכזבות, שכן השמועות המגוונות שקדמו להכרזה תיארו מפרט טכני חזק ומרשים יותר מזה שהציגה החברה על הבמה הגדולה אל מול מאות עיתונאים ומעריצים.

המוצר החדש של Xiaomi יעלה למדפים בסין במהלך החודש הבא ויציע מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד Krait 420 מרובע ליבות בתדר 2.5GHz על גבי ערכת השבבים Snapdragon 801 עם מאיץ השבבים Adreno 330 וזיכרון 3GB RAM מסוג LPDDR3. השמועות, נזכיר, דיברו על מסך 5.5 אינץ’ ועל ערכבת השבבים החדשה יותר – Snapdragon 805.

מפרטו הטכני של Xiaomi Mi4 כולל בנוסף מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית 8 מגה-פיקסל, רכיב אחסון מובנה בנפח 16GB או 64GB (ללא אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס חיצוני) וסוללה בקיבולת 3080mAh שתיעזר בטכנולוגיית טעינה מהירה באמצעות מטען סטנדרטי: שעה אחת לרמה של 65%, שעתיים וחצי לטעינה מלאה מ-0 ועד 100%.

הסמארטפון מריץ כמובן את מערכת ההפעלה החדשה MIUI v6 אשר מבוססת על אנדרואיד KitKat 4.4, זו תושק גם כפרויקט קוד פתוח עבור מכשירים אחרים בתאריך ה-16 באוגוסט. מבחינת קישוריות, כולל Mi4 מקלט רדיו FM, תמיכה ב-WiFi דו ערוצי, Bluetooth 4.0 ו-4G LTE.

Xiaomi Mi4 יושק בשני צבעים: שחור או לבן, ועל אף התמונות המודלפות שהציגו לכאורה גב עשוי מתכת, באירוע אישרו כי מדובר בחיפוי פלסטיק נוגד טביעות אצבע שניתן לשלוף ולהחליף באחד אחר שיירכש בנפרד. משקלו של הסמארטפון בגרסת הבסיס – 149 גרם. המחיר המומלץ לצרכן עבור גרסת ה-16GB הוא 1999 יואן שהם כ-320 דולרים.

xiaomi-mi-4-press-4

Xiaomi-mi-4


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים