מנכ”ל מיקרוסופט מכריז רשמית: איחוד בין גרסאות Windows אכן יתבצע

זה זמן רב שהשמועות ברשת מדברות על איחוד בין מערכות ההפעלה השונות של מיקרוסופט – Windows, Windows Phone ומערכת ההפעלה של קונסולת המשחקים Xbox One. כעת מתקבל אישור רשמי לכך: מנכ”ל מיקרוסופט הטרי, סאטיה נאדלה, התייחס לעניין במהלך כנס סיכום הדוחות הרבעוניים של החברה.

לדברי נאדלה, מיקרוסופט “תוביל את הגרסה הבאה של Windows משלוש מערכות הפעלה שונות למערכת מאוחדת אחת“, ובכדי שלא להשאיר אותנו מבולבלים, נאדלה מרחיב את דבריו ומסביר כי “זה אומר מערכת הפעלה אחת שמכסה על כל גדלי המסך”. על מנת לקדם את המהלך, הודיע המנכ”ל על שינוי במערך העבודה של צוותי הפיתוח בחברה – במקום צוות נפרד לכל מערכת, מחזיקה כעת מיקרוסופט בצוות פיתוח אחד עבור כל המערכות.

המשמעות העיקרית של איחוד מערכות ההפעלה תבוא לידי ביטוי באפליקציות – בעתיד, יוכלו המפתחים ליצור אפליקציה אחת בלבד, וזו תוכל לפעול על כל המערכות. מדובר בצעד שמיקרוסופט החלה לקדם בכנס Build שנערך בחודש אפריל האחרון, בו חשפה החברה ערכת פיתוח שנועדה לאפשר זאת למפתחים. באם האפשרות אכן תתברר כמוצלחת, סביר להניח שהדבר יהווה עידוד משמעותי עבור מפתחים לייצר אפליקציות למערכות ההפעלה של מיקרוסופט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים