הסוף להשתקות: חברת Retort הישראלית תאפשר להגיב בכל עמוד אינטרנט

בעידן האינטרנטי התרגלנו שיש ביכולתנו להגיב ולומר את דעתנו על הכל, אם זה באמצעות מערכת תגובות ייעודית או דרך החשבון בפייסבוק. עם זאת, ישנם עדיין כמה אזורים ברחבי הרשת בהם לא נוכל להשאיר חותם, ובדיוק לשם כך הוקם הסטארטאפ הישראלי Retort שמציע פתרון מעניין.

Retort הוא בעצם תוסף לדפדפן הכרום שיאפשר ליצור מערכת תגובות מלאה לכל עמוד אינטרנט, בלי קשר לאתר עצמו או למנהליו. לאחר ההתקנה יופיע אייקון התוסף באחת מהפינות העליונות של הדפדפן ולחיצה עליו תפתח מעין חלון דיון דרכו ניתן לפרסם תגובות חדשות ולהגיב לתגובות של אחרים.

retort2בעוד שלאתרים רבים ישנה מערכת תגובות ייעודית, חברת Retort מכוונת את עיקר פעילותה דווקא לאתרי סחר ונדל”ן, בהם חשוב מאוד היעדר הצנזורה. אם תבקרו למשל באתר יד 2, תוכלו להגיב על פריטים מסוימים ללא תלות בממשק של האתר עצמו. כמו כן, התוסף מאפשר להגיב בעל קטעי וידאו מיוטיוב בהם נחסמה אפשרות התגובות.

כל משתמש ב-Retort יצבור נקודות על הפעילויות השונות במערכת התגובות, אלו יעניקו לו אפשרויות שונות. מאחר ואין גוף רשמי שמפקח על התגובות, כל הקשור לניהול עובר לידי הקהילה ולחברים בעלי הדירוג הגבוה ביותר. המערכת של Retort תדע לזהות כאשר ישנה התנכלות למשתמשים מסוימים או לאג’נדות ספציפיות – במקרה שכזה יסומנו התגובות ולקהילה תהיה היכולת לקבל החלטה.

חברת Retort הוקמה לפני קרוב לשנה על ידי ראול מנשירוב ושגב שרי, שניהם בעלי תואר במדעי המחשב וניסיון רב בתחום הטכנולוגיה. Retort עתידה להעצים את פעילותה ולהשיק בקרוב אפליקציה לאייפון, באמצעותה ניתן יהיה לגשת לתגובות מכל מקום. החברה ממוקמת כעת בראשן לציון והתקיימה עד כה ממימון עצמי – ללא מעורבות משקיעים, אך כבר עכשיו נמצאת בסבב הגיוס הראשון שלה.

להורדת התוסף Retrot – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים