דיווח: אפל תשיק ארנק דיגיטלי לצד iPhone 6

Mobile Payment 2על פי דיווחו של מגזין הטכנולוגיה The Information, לצד השקתו של סמארטפון ה-iPhone 6 בסתיו הקרוב, צפויה אפל לחשוף גם שירות ארנק דיגיטלי. עוד נמסר כי החברה נמצאת במגעים עם חברות אשראי ואיגודי בנקים בינלאומיים. בין חברות האשראי נמצאת גם ויזה העולמית, שהסכימה ככל הנראה לעבוד מול שירותי התשלום הדגיטליים של החברה מקופרטינו.

פרטי כרטיס האשראי, כך מוסר הדיווח המקורי, יאוחסנו בתאי זכרון של שבב ייעודי המאפשר הצפנה של מידע רגיש דוגמת פרטי חשבון בנק, כרטיסי אשראי וניתוח טביעות אצבע. הנתונים שיאוחסנו על השבב יהיו זמינים דרך שירותים מאושרים בלבד, להם תינתן הרשאה לפיענוח ההצפנה. באשר להעברת המידע באופן אלחוטי, הפרטים עדיין חסרים: לא ברור אם אפל תבחר להשתמש בטכנולוגיית ה-NFC שהופכת פופולארית יותר ויותר, או שמא תבחר בקישוריות ה-WiFi וה-Bluetooth הותיקות.

לפני כשנתיים הכריזה אפל על אפליקציית Passbook, זו הכילה אפשרות לריכוז קופונים, שוברים וכרטיסי טיסה בתוך מסד נתונים יחיד. על אף הציפייה הגדולה לשירות תשלום דיגיטלי מבית החברה, לא הוצגה אופציה שכזו עם האפליקציה. באם הדיווח של אתר The Information יתברר כאמיתי, נראה שרק בשנה זו תסיים אפל את המלאכה שהחלה ב-2012.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים