דיווח: סמסונג תכריז על ה-Galaxy Alpha בעל גוף המתכת ב-4 באוגוסט

Samsung Galaxy Alpha? תמונה: Tihnte

סמסונג עתידה להכריזה על מכשיר ה-Galaxy Alpha בשבוע הבא, כאשר על פי דיווח חדש המגיע מאתר SamMobile, עומד תאריך היעד על יום שני הקרוב, ה-4 באוגוסט. לא מעט שמועות נסובו סביב סמארטפון ה-Galaxy Alpha, שידוע היה לתקופה מסויימת כ-Galaxy F, זאת בשל השימוש במתכת בגופו של המכשיר.

אף שהמכשיר נתפס עד כה כגרסת פרימיום חדשה של החברה, כזו העשויה להתחרות עם האייפון 6 אותו צפויה אפל להציג בחודשים הקרובים, הרי שמפרטו המצופה אינו הולך יד ביד עם זה של מכשיר דגל. אם בעבר נאמר כי יכלול המכשיר תצוגת Quad HD זו הפעם הראשונה במכשיריה של סמסונג, הרי שהדגם הקוריאני של ה-Galaxy S5 כבר לקח ממנו את הבכורה, מה שמשאיר את ה-Galaxy Alpha להוות מכשיר ביניים בלבד.

בעוד עדיין מדובר בשמועות בלבד, מפרטו של ה-Samsung Galaxy Alpha צפוי לכלול מסך 4.8 אינץ’ ברזולוציית HD 720p בלבד, נפח אחסון בגודל 32GB שאינו ניתן להרחבה, סורק טביעות אצבע הדומה לזה ששילבה סמסונג במכשיר הדגל Galaxy S5 וגוף מתכתי העוטף את המכשיר.

השקת הסמארטפון בעל גוף המתכת עבור שוק הביניים נשמעת תמוהה מעט, אולם מובנת. לסמסונג שתי סדרות מכשירי פרימיום חזקות עם ה-Galaxy S וה-Galaxy Note, כך שנראה שאין מקום לסדרה נוספת של מכשירי פרימיום, יהיו אלו בעלי גוף מתכתי או לא. את מכשיר ה-Galaxy Note 4 צפויה החברה להציג בחודש ספטמבר, כאשר תערוכת האלקטרוניקה IFA שתיערך בגרמניה בין ה-5 עד ה-10 בספטמבר בברלין הינה יעד אפשרי לחשיפת הפאבלט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים