תמונות מודלפות מציגות שוליים דקים במיוחד ל-Meizu MX4

ניתן לומר שהפאנלים הקדמיים של מכשירי דגל עתידיים הם בין הפריטים המודלפים ביותר בחוג הסמארטפונים. כעת זהו תורו של מכשיר הדגל הבא מבית היצרנית הסינית Meizu, ה-MX4, לחשוף את הפאנל שלו. שמועות ראשונות אודות המכשיר הופיעו עוד בסוף השנה שעברה, אך התמונות המגיעות כעת לרשת חושפות לראשונה שהעיצוב החיצוני ישאר דומה לזה של קודמו, וכן כי שולי המסך במכשיר יהיו צרים במיוחד.

המידע מגיע מאתר הרשת החברתית, Weibo, וכולל סט של חמש תמונות המציגות את הפאנל הקדמי של המכשיר לצד מה שנראה כמו התרשים הסכמטי של אותו פאנל. מן התמונות ניתן להתרשם מיד מעוביים המזערי של השוליים בצידי המסך, כאשר רוחבם המדוייק מתואר בתרשים כ-1.1 מ”מ. ראוי לציין כי מדובר ברוחב השוליים על פני פאנל הזכוכית בלבד ושרוחבם בשילוב עם מסגרת גוף המכשיר צפוי להיות גדול יותר.

בין התמונות ניתן למצוא גם השוואה לצד שני פאנלים נוספים השייכים למיטב הבנתנו למכשירי ה-Redmi Note וה-Redmi 1S של Xiaomi, זאת לפי מיקומן של המצלמות הקדמיות ורשתות הרמקול בחלק העליון. מתמונה זו ניתן להסיק שגודל המסך של MX4 יהיה קרוב ל-5.5 אינץ’, אם כי יחס הרוחב-גובה יהיה שונה מהפורמט הרחב המקובל. נתון זה משתלב עם מידע קודם אשר הצביע על כך שמסך המכשיר יגיע ברזולוצייה לא שגרתית של 2560×1536 פיקסלים.

נזכיר שעל פי דיווחים קודמים, ה-MX4 צפוי לכלול מעבד Snapdragon 805 של קוואלקום לצד זכרון RAM בנפח 3GB ושתי מצלמות, אחורית עם חיישן 16 מגה-פיקסל וקדמית עם חיישן 5 מגה-פיקסל. כמו כן, מועד ההשקה נרמז לתחילת חודש אוגוסט, כאשר נאמר כי לצד מכשיר הדגל החדש, תשיק Meizu גם מכשיר קטן יותר עם מסך 5 אינץ’ בעל רזולוציית 1080p.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים