Beats, מאחורייך: SMS Audio ואינטל ישתפו פעולה בסדרת אוזניות ביומטריות

רכישת Beats Electronics על ידי אפל לפני כחודשיים הציבה סטנדרט בפני לא מעט חברות ענק בעמק הסיליקון, וכעת אנו מתחילים לראות את ההשפעה. SMS Audio, חברת האוזניות מבית הראפר המצליח 50Cent, הכריזה על שיתוף פעולה בינה לבין ענקית השבבים אינטל.

האוזניות מספקות פלטפורמה מעולה לביצוע מדדים ביומטריים, הן לא זזות המון במהלך האימון

כחלק משיתוף הפעולה בין החברות, צפויות אינטל ו-SMS Audio להשיק את סדרת אוזניות הספורט BioSport In-Ear, בעלות מגוון חיישנים ביומטריים, המתבססות על קונספט אותו הציג מנכ״ל אינטל, בריאן קרניץ’, בינואר האחרון. האוזניות, אשר צפויות לצאת למכירה כבר ברבעון האחרון של 2014, יכילו חיישן אופטי המודד את קצב הלב וללא צורך ברצועת מדידה המולבשת על החזה. את המידע אותו אוסף החיישן, יעביר כבל האוזניות ישירות לסמארטפון, בו תותקן אפליקציה מבית החברה אשר תעבוד ישירות אל מול האוזניות.

בנוסף, מספקות האוזניות הגנה מפני זיעה והשפרצות מים בתקן IPX4 ולא ידרשו שימוש בסוללות או הטענה לצורך הפעלת החיישנים הביומטריים, זאת על-ידי שימוש בכבל 3.5 מ”מ מצופה זהב שיבצע הטענה רציפה במהלך השימוש באוזניות.

SMS-Audio-biosport_blue
SMS Audio BioSport In-Ear Headphones powered by Intel

“יחד עם SMS Audio נציג לשוק אוזניות חכמות שיחסלו את אי הנוחות הנגרמת משימוש במכשור לביש רב (לצורך מדידת דופק)”, מציין מייק בל, סגן נשיא באינטל, “זאת על-ידי שילוב כל העזרים הדרושים במכשיר אחד”, הוסיף. בעוד בתוך האוזניות עצמן לא נמצא את אחד משבביה של אינטל, עזרה יצרנית השבבים לעצב את התוכנה וכמה מהמעגלים המרכזיים כמו גם את שילוב החיישנים במוצר.

נשיא SMS Audio, בריאן נוח, ציין כי סדרת האוזניות הביומטריות תהיה זמינה ברבעון האחרון של השנה, אך לא מסר פרטים נוספים אודות מחיר האוזניות בסדרה, מלבד העובדה כי ״המחיר יהיה מקובל על ידי הצרכן. זהו לא מחיר מטורף״.

אין ספק כי בדיוק כפי שהתקדמות הטכנולוגיה גרמה לחלקינו להיפך מעט עצלנים, הטכנולוגיה עתידה גם להחזיר אותנו לכושר באמצעות המכשור הלביש, החל משעונים חכמים וצמידי ספורט המסוגלים לבדוק מדדים שונים וכעת, גם באמצעות אוזניות המסוגלות לבצע זאת, למתאמנים הלא מעוניינים ברכישת ציוד נוסף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים