בשבוע הבא: דיווחים חיים מתערוכת IFA 2014 בברלין

להתראות לשמועות: חודש ספטמבר נמצא ממש מעבר לפינה, ויחד איתו תגיע גם עונת ההכרזות השנייה לשנה זו. בטרם תחל החגיגה, נבשר לכם שבשבוע הבא ימריא צוות אתר גאדג’טי לברלין, בירת גרמניה, בכדי להביא לכם ממקור ראשון את כל הדיווחים, התמונות וקטעי הוידאו מתערוכת IFA 2014.

מאז היווסדה ב-1924, התמקדה תערוכת IFA בהצגת מוצרי אלקטרוניקה חדישים ושימשה במה גדולה מאד לחברות שעסקו בתחום מוצרי החשמל הביתיים שרק הלך וצבר תאוצה. ב-1950 ירדה קרנה של התערוכה ובעקבות כך הוחלט לקיימה אחת לשנתיים במקום אחת לשנה. ב-2005 חזרו בהם המארגנים מהחלטה זו ושבו לקיים את IFA בכל שנה.

את התערוכה מארח כבר שנים רבות (מאז 1938 למעשה) מתחם האירועים והכנסים Messe Berlin המשתרע על שטח של כ-150 אלף מ”ר ומאכלס 26 היכלי תצוגה ענקיים. בשנה שעברה, פקדו את היכלי התצוגה כ-240 אלף מבקרים שהגיעו מכ-100 מדינות ברחבי העולם.

הסיקור הנרחב שלנו מברלין יחל עם מסיבות העיתונאים המקדימות בימים רביעי וחמישי (3 ו-4 בספטמבר) ויימשך גם אל תוך סוף השבוע עם פתיחתה הרשמית של תערוכת IFA 2014. בימים הקרובים נציג לכם את כל הדרכים האפשריות להשאר מעודכנים ולא לפספס דבר.

צפו: סיכום IFA 2013


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים