דיווח: LG G Watch 2 ה”מהפכני” יוצג כבר בתערוכת IFA בתחילת ספטמבר

בתמונה LG G Watch, בקרוב ההמשך?

האם ה-LG G Watch 2 יהיה ההפתעה של תערוכת IFA? לפי דיווח חדש המגיע מקוריאה, חברת LG עשויה לחשוף שעון חכם “חדש ומהפכני”, כבר בחודש ספטמבר – במהלך תערוכת IFA 2014 בברלין. הדגם הראשון של השעון החכם LG G Watch הושק רשמית לאחר כנס המפתחים Google I/O בחודש יוני, אך הוא (וה-Gear Live של סמסונג) היו תחת הצל הכבד של הדגם העגול מבית מוטורולה, Moto 360.

אל LG פונות יצרניות שעונים רבות לשותפות פעולה אסטרטגית

הדיווח מצטט בכיר ב-LG שמספר כי החברה עובדת על השקת שעון חכם חדש בחודש ספטמבר עם פלטפורמת המחשוב הלביש החדש של גוגל (Android Wear) ותערוכת IFA בברלין היא המקום שבו עשוי להיחשף הדגם המשודרג. פרטים נרחבים אודות הדגם החדש לא נחשפו, אולם נמסר שיעשה שימוש במסך OLED במקום LCD. היתרון הגדול של מסך OLED הוא שלא צריך להאיר את כולו בכדי להציג רק על חלק ממנו, מה שיכול להיות שימושי מאוד להארכת חיי הסוללה. המעבד יהיה ככל הנראה מבית קוואלקום. בעתיד, עשויה החברה להשתמש במעבד מסדרת Odin שהיא מייצרת בעצמה.

לטענת המקור האנונימי מתוך LG, אל החברה פונות יצרניות שעונים רבות למען יצירת שיתוף פעולה אסטרטגי. תחשבו על יצרניות שעונים ותיקות שלא מחזיקות בטכנולוגיה משלבות את הניסיון בעיצוב שעונים עם היכולות הטכנולוגיות של LG (לדוגמה, שעון בעיצוב של רולקס עם Android Wear ובייצור של LG).

הבעיתיות עם הדיווח היא שנכון לרגע זה אין לחברת LG מסיבת עיתונאים מקדימה לתערוכת IFA בברלין, וגם לא לגוגל. לפיכך, אנחנו לא רואים באיזו מסגרת היא תכריז על G Watch 2. במקרים רבים החברות מנצלות תערוכות על מנת להראות למפיצים שלהן במדינות שונות את המוצרים העתידיים, ויכול להיות שלכך התכוון המקור ואנחנו כמשתמשים פשוטים, בכלל לא נזכה לראות את השעון החכם החדש.

עדכון: אתר AndroidPolice מדווח כי קיבל תגובה רשמית מ-LG עם הדברים הבאים: “LG תמשיך לספק תמיכה עבור פלטפורמת Android Wear גם מעבר לשעון G Watch, אולם בשלב זה לא אושרו כל פרטים אודות מוצרי Android Wear עתידיים”


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים