האם LG תשדרג את ממשק המשתמש של ה-G2?

חברת LG אישרה השבוע שכל מכשירי המובייל מהמחצית השנייה של 2014 יקבלו את ממשק המשתמש המוערך של סמארטפון הדגל LG G3, הגדרה שהשאירה את סמארטפון הדגל הקודם של החברה, LG G2, מחוץ לתמונה. אולם, על פי מקורותיו של אתר איטלקי, נראה שהיצרנית הקוריאנית תשדרג גם את מכשיר הדגל הותיק שלה בממשק המשתמש החדש של ה-G3. בעתיד, יוצע גם שדרוג לגרסת מערכת ההפעלה העדכנית ביותר – אנדרואיד L.

לפי מקורות האתר, ב-LG לא היו מעוניינים לשדרג את ממשק המשתמש של G2, אך הצלחתו של הממשק החדש והתגובות הטובות שקיבל שינו את דעתה של החברה וכעת היא נערכת לבצע את השדרוג המדובר עוד לפני סוף השנה. חוץ מהעיצוב השטוח החדש, שנראה הרבה יותר טוב מהממשק המקורי של LG G2, המכשיר יקבל גם יכולות חדשות אותן ראינו לראשונה ב-G3, דוגמת “התראות חכמות”.

הלו”ז לקראת עדכון מערכת ההפעלה לאנדרואיד L מעט פחות אופטימי, כשלפי המקורות הוא לא צפוי להגיע בשנה זו. את העדכון צפויה החברה לשחרר רק במהלך 2015, סביר להניח שבתחילתה, זאת למרות שגוגל שיחררה מוקדם מאוד את גרסת המפתחים. הסיבה לכך טמונה באותה בעייתיות מוכרת, לפיה יש צורך לבצע התאמות ממשק לפי בקשתן של ספקיות הסלולר.

ישנן לא מעט סיבות מדוע כדאי לשדרג לסמארטפון הדגל LG G3, ובראשן מסך איכותי ומפרט עצמתי. הממשק החדש והמעוצב היה גם כן אחד מהגורמים להתלהבות, ואין ספק שהגעתו ל-G2 תאריך את תוחלת החיים של המוצר ואפילו תגרום ללקוחות לבחור ב-LG גם ברכישה הבאה שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים