סוני מציגה תמונה של Xperia Z3 Tablet Compact

לא הרבה זמן עבר מאז דיווחנו על הופעת שמו של הטאבלט הלא מוכרז Xperia Z3 Tablet Compact במדריך למשתמש שנמצא על שרתי האינטרנט של חברת סוני. פרט לשמו, לא נחשפנו לתמונות או לפרטים אודות המפרט הטכני של המוצר, אך סוני בעצמה היא שוב זו שמספקת את הפרטים הללו.

בתוך יישומון פייסבוק ייחודי באמצעותו מנסה החברה לקדם את מוצריה החכמים, נחשפה תמונה ובה שני מכשירים לא מוכרים, אחד מהם הוא טאבלט לבן לא גדול במיוחד, ומכאן ניתן להעריך שמדובר באותו Xperia Z3 Tablet Compact בעל מסך 8 אינץ’. המכשיר השני הוא שעון חכם חדש, ככל הנראה SmartWatch 3.

שני המוצרים החדשים מופיעים על רקע של בריכת שחייה, מה שמאפשר לנו להניח ששניהם עמידים במים, כמו כל מוצריה המובילים של היצרנית היפנית.

סוני תקיים מסיבת עיתונאים ב-3 בספטמבר כחלק מתערוכת IFA הנערכת מדי שנה בברלין. בנוסף לטאבלט בעל המימדים הצנועים והדור השלישי של השעון החכם שלה, צפויה החברה לחשוף את מכשיר הדגל החדש Xperia Z3, גרסה קטנה יותר שלו – Xperia Z3 Compact ועדשות QX המיועדות להלבשה על סמארטפונים קיימים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים