תמונות חדשות של Sony Xperia Z3 צצות ברשת ומאשרות סוללה לא מתחלפת

סמארטפון הדגל החדש של סוני, Xperia Z3, צפוי להיחשף בעוד שבוע בדיוק באירוע מקדים לתערוכת IFA בברלין, ורגע לפני שזה קורה אנחנו מקבלים עוד הדלפה עם מקבץ תמונות של המכשיר. כמה מהתמונות אפילו מראות את Sony Xperia Z3 מבפנים ומאשרות מספר פרטים טכניים על המכשיר.

סמארטפון ה-Xperia Z3, באופן לא מפתיע וכמו קודמיו בסדרה, לא יהיה בעל סוללה נשלפת הניתנת להחלפה בקלות. ניתן לזהות בתמונות שמדובר בסוללה בקיבולת 3100mAh, שסביר להניח כי תצליח לספק תוצאות טובות כמו ה-Z2. עוד חושפות בפנינו התמונות תמיכה בזוג כרטיסי SIM, אולם סביר להניח שזה בגלל שמדובר בדגם הסיני של המכשיר.

למרות שה-Xperia Z3 פתוח לגמרי, לא ניתן לזהות את רכיביו החשובים (כמו ערכת השבבים). לפי השמועות, המכשיר יהיה אחד העצמתיים בשוק עם מפרט הכולל מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD, ערכת שבבים Snapdragon 801 או 805 מבית קוואלקום עם מעבד מרובע-ליבה, זיכרון פנימי 3GB RAM ומצלמת 20.7 מגה-פיקסל. כמו כן, הסמארטפון יהיה גם עמיד בפני מים ואבק כמו קודמיו.

The-unannounced-Sony-Xperia-Z3 (4)

אם אתם מתכננים לרכוש את ה-Sony Xperia Z3, הרי שלא נותר לכם עוד זמן רב לחכות: החברה תחשוף אותו באירוע חגיגי שייערך ב-3 בספטמבר, ככל הנראה לצד דגם קומפקטי ושני טאבלטים (רגיל ומיני). אנחנו כמובן נעדכן בכל הפרטים כאן בגאדג’טי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים