דיווח: וואווי תציג גרסה של מכשיר הדגל Ascend P7 עם זכוכית עשויה ספיר

חברת Huawei הסינית עתידה להציג גרסה חדשה של מכשיר הדגל שלה, Ascend P7, זו תכלול זכוכית מגן המשלבת אבן ספיר, כך חושף ריצ’ארד יו, מנהל החטיבה העסקית בחברה, דרך חשבונו ברשת החברתית הסינית Weibo, אליו מצרף גם תמונה של המכשיר.

Vertu-Ti
Vertu-Ti

שימוש בזכוכית עשויה ספיר אמנם אינו דבר חדש, מכשירים מסויימים שהוצגו בעבר כבר שילבו את החומר כציפוי למסכי מכשירים סלולריים, אך הדבר נעשה כחלק מסדרות ייחודיות שלא הופצו במספרים גדולים, כמו סמארטפון היוקרה Vertu Ti. השימוש הראשון בזכוכית הספיר עבור מסכים צפוי להגיע מאפל, זו השקיעה מאות מיליוני דולרים בחברת GT Advanced Technologies לשם הפקת החומר במפעל ייעודי באריזונה.

בעוד אפל צפויה להציג את זכוכית המגן המשלבת את אבן הספיר עם לפחות אחד ממכשירי האייפון עליהם תכריז בשבועות הקרובים, ייתכן וב-Huawei יספיקו להקדים את החברה ויציגו ממש בקרוב את הדגם הייחודי למכשיר הדגל המשלב את זכוכית הספיר. בשל מחירה היקר עד פי 3-4 מזכוכית המגן Gorilla Glass של חברת קורנינג האמריקנית, יש להניח כי Huawei לא תפיץ את הדגם החדש בכל העולם וכי הסדרה היוקרתית תגיע לשווקים מצומצמים בלבד ואולי לא תצא מגבולותיה של סין.

פרט לתוספת האחרונה של זכוכית הספיר לא מצוינים שינויים נוספים במפרט של המכשיר, זה כולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.8GHz המבוסס על ערכת השבבים HiSilicon Kirin 910T, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון 16GB (עם אפשרות הרחבה), מצלמת 13MP ראשית ומצלמת סלפי איכותית בעלת חיישן 8MP וסוללת 2500mAh. את המכשיר ללא זכוכית הספיר השיקה לאחרונה יבואנית מוצרי Huawei אלפא טלקום במחיר של 1,999 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים