דיווח: אפל תשיק השנה MacBook דק יותר

מקבוק אייר, בקרוב עם מסך רטינה.

שמענו כבר מספר פעמים בעבר על כוונותה של אפל להשיק דגמים חדשים של מחשבי ה-Macbook וכעת לקראת עונת ההשקות של החברה, ההתייחסות לשמועות הולכת וגוברת. לפי דיווח של אתר Digitimes (בעל הצלחה חלקית בחיזוי מוצריה העתידיים של אפל), החברה בדרך להשקת דגם דק יותר של מחשב ה-Macbook.

למרות שהמקור לדיווח של האתר מגיע מפס הייצור של רכיבי המחשבים בטיוואן, הוא לא יודע להצביע על איזה דגם ספציפי מדובר, ולא אם הדגם החדש יהיה דק יותר מה-Macbook Air או מה-Macbook Pro עם מסך רטינה. שמועות על דגם Macbook Air חדש עם מסך 12 אינץ’ בעל רזולוציית רטינה עלו לכותרות במהלך 2013 וההערכה היא שהדיווח מתייחס לדגם זה שאמור להציג עיצוב חדש לגמרי. ולפי הניסיון עם אפל, אחד השינויים הגדולים בעיצוב המחשבים שלה מתבטא בהפיכתם דקים יותר.

אז כמה דק יכול להיות הדגם החדש? Macbook Air מגיע בעובי 3 מ”מ בחלק הדק ביותר ו-17 מ”מ בחלק העבה ביותר. מדובר באחד המחשבים הניידים הכי דקים בשוק בשנים האחרונות ויהיה מעניין לראות אם אפל תצליח להציג מחשב במידות קטנות אפילו יותר. דגם Macbook חדש יוכל להיות כה דק בזכות המעבדים החדשים של אינטל, הכוללים סדרה של כאלו שלא זקוקים למאוורר.

נזכיר כי אתמול צץ לו דיווח אמין על כוונותה של אפל להשיק בתחילת השנה הבאה דגם חדש של טאבלט, iPad Pro, שיהיה בעל מסך בגודל 12.9 אינץ’. השקת שני הדגמים הללו תטשטש את הגבולות בין מערכות ההפעלה של החברה: Mac OS X ו-iOS, כאשר לראשונה יהיה טאבלט בעל מסך גדול משל ממחשב נייד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים