הוכרז: Samsung Gear S – שעון חכם המאפשר ביצוע שיחות על רשת 3G

סמסונג לא נשארת חייבת וחושפת אף היא את השעון החכם החדש שלה הבוקר (ה’), זאת במקביל למתחרה LG, שגם היא חשפה היום שעון חכם נוסף מתוצרתה. ה-Samsung Gear S מציג עיצוב מסך ייחודי וקמור, אך התוספת המהותית לשעון החכם החדש של החברה הינה התמיכה בקישוריות 3G, שתאפשר עבודה עמו גם ללא תלות ישירה במכשיר הסמארטפון.

עיצוב הפך לחלק חשוב בשעונים החכמים ובסמסונג מציגים עיצוב ייחודי השובר מעט את המוסכמות שהיו קיימות בשוק עד כה. מסך השעון קמור ומגיע בצורה מלבנית, זו מקנה תחושה אסטתית יותר על היד מאשר השעונים המרובעים. המסך הקמור מוסיף לכך במראה התואם יותר את מבנה היד ואינו נראה עוד כחפץ בלתי קשור כאשר עונדים אותו.

מסך ה-AMOLED גדול למדי ב-2 אינץ’ ומציג רזולוציה של 480×360 המעניקה לו צפיפות של 300 פיקסלים לאינץ’ בודד, כאשר במפרט השעון ניתן למצוא מעבד כפול ליבה בתדר 1.0GHz, זיכרון פנימי 512MB RAM, נפח אחסון בגודל 4GB וסוללת 300mAh. בנוסף, תומך השעון בתקן IP67 המאפשר הגנה מאבק ומשהיה מתחת לפני המים עד מטר אחד למשך 30 דקות, כאשר השפרצות מים גם הן לא יפריעו לשעון לתפקד.

גולת הכותרת של השעון החכם החדש הינה בצד הקישוריות. מלבד תמיכה בתקן Bluetooth 4.1 ובקישורויות WiFi מתקן 802.11b/g/n מספק השעון החכם תמיכה בקישוריות סלולרית תחת התדרים 900/1200 או 850/1900 ב-3G ו-900/1800 או 850/1900 ב-2G. הדבר אומר כי ניתן יהיה לבצע שיחות ולהתחבר לאינטרנט גם ללא צורך בחיבור לסמארטפון, אולם בסמסונג מציינים כי “ניתן להחליף בקלות בין קישוריות 3G ו-Bluetooth”, מה שמעלה את החשד כי לא ניתן יהיה להעביר שיחות טלפון דרך אוזניית בלוטות’. פנינו לסמסונג לקבלת הבהרה בנושא.

השעון יגיע מובנה עם מערכת ההפעלה Tizen ויספק תמיכה בפונקציות מעקב אחר כושר ובריאות, הכוללות בין היתר את שילובו של מד דופק. לצד השעון החכם מציגה סמסונג גם אביזר בלוטות’ בדמות אוזניות ה-Gear Circle, גם הן תספקנה תמיכה בבלוטות’ 3.0 ותאפשרנה קבלת שיחות ישירות מהסמארטפון. גם במקרה זה לא מציינת סמסונג את השעון החכם, מה שמחזק את החשד שלנו כי לא ניתן יהיה להשתמש בשעון לקבלת שיחות ובו זמנית לעבוד עם אוזניית בלוטות’.

שעון ה-Samsung Gear S ואוזניות ה-Gear Circle יגיעו בחודש אוקטובר הקרוב לשווקים ברחבי העולם בצבעים שחור ולבן, אמנם מחירם טרם נחשף. שני המכשירים צפויים להופיע בתערוכת IFA 2014 שתיערך בשבוע הבא בברלין, אמנם סמסונג אינה מציינת את הדבר מפורשות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים