הוכרז IUNI U3 עם מסך 5.5 אינץ’ QHD ו-Snapdragon 801 ב-325$

הסינים עושים זאת שוב: IUNI, חברת בת של יצרנית הסלולר ההודית Gionee, חושפת מכשיר דגל חדש בעל מפרט מרשים המיועד כמובן לשוק הגבוה. יחד עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מעבד מרובע ליבות על גבי פלטפורמת Snapdragon 801 ומחיר נוח לכל – תנסה החברה להתחרות במוצרי הדגל המרשימים של החברות LG ו-OnePlus.

מעבר למסך המרשים, לו צפיפות של 538 פיקסלים לאינץ’ ויכולת תפעול גם באמצעות כפפות, IUNI U3 מגיע עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.5GHz על גבי ערכת השבבים Snapdragon 801, זיכרון עבודה 3GB RAM והמאיץ הגרפי Adreno 330. עוד כולל המפרט רכיב אחסון בנפח 32GB, ככל הנראה ללא אפשרות הרחבה, תמיכה בקישוריות 4G LTE וסוללה בקיבולת די גבוהה – 3000mAh.

בגב המכשיר מצלמה ראשית עם חיישן תוצרת סוני ברזולוציית 13 מגה-פיקסל ומייצב תמונה אופטי (OIS). מלפנים, ישנה מצלמה עם חיישן ברזולוציית 4 מגה-פיקסל ובטכלונוגיית UltraPixel – אותה אחת שקיימת בגבו של מכשיר ה-HTC One M7. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד KitKat 4.4 עליה הולבש ממשק משתמש מותאם.

החברה מתגאה בכך שבדומה ל-LG G3, גם מכשיר זה יגיע עם שוליים דקים מאוד, כשהמסך שלו משתרע על 77% משטח החזית. המכירה תחל כבר בחודש ספטמבר במחיר של 325$ (כ-1,160 שקלים). IUNI U3 יגיע בצבעים שחור, לבן וירוק בהיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים