PayBox – האפליקציה הישראלית שתאפשר לכם לאסוף כסף בקלות

איסוף כסף לכבוד אירוע, נסיעה או קנייה משותפת הוא אתגר לא פשוט בכלל, יש שיגידו גם מעייף. אפליקציית PayBox הישראלית שמה מאחורינו את הצורך במרדף הבלתי פוסק אחר אלו שעוד לא שילמו, ולמעשה משנה לחלוטין את אופן ביצוע תהליך התשלום, כל זאת בצורה נוחה, שקופה, ומאובטחת.

על מנת להתחיל לאסוף כסף עבור מאורע, כל שיש לעשות הוא להפעיל את PayBox, לפתוח קבוצה חדשה ולהזמין את כל המשתתפים. פותח האירוע הוא בעצם מנהל הקבוצה ובאפשרותו לקבוע את המועד האחרון לתשלום ואת הסכום שנדרש מכל משתתף. מאותו הרגע, כל שאר השתתפים יכולים לשלם את חלקם ואף לראות כמה כסף נאסף ומי טרם שילם את חלקו.

מלבד האפשרויות הללו, מעניקה PayBox למנהל הקבוצה כמה יכולות שיסייעו בהקצאת כספים ושמה דגש על הפן החברתי של האיסוף. אם אחד החברים למשל התנדב לבצע בעצמו מטלה כלשהי לטובת המאורע, יכול המנהל להעביר לידיו סכום מסוים של כסף מתוך הקופה המשותפת. כל חברי הקבוצה יעודכנו במה שנעשה עם הכסף, כשישנה אפילו אפשרות להעלאת צילום קבלה. אמרנו שקיפות, לא?

התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי שאת פרטיו יש להזין פעם אחת בעת ההרשמה הראשונית לאפליקציה. כל העברת כספים בין חברי הקבוצה נעשית ישירות מתוך החשבון אליו מקושר כרטיס האשראי וזאת ללא כל עמלה או תשלום עקיף. בעת תשלום או זיכוי, יבחין המשתמש בפעולות הללו בפירוט התנועות של כרטיס האשראי.

בטיחות מעל הכל

כמו בכל אפליקציה המשמשת להעברת כספים, המפתחים הישראלים שמו דגש על אבטחת פרטי האשראי של המשתמשים. בכדי ללמוד יותר על מנגנוני האבטחה של האפליקציה שוחחנו עם אודי ליברמן, מנהל שיווק וקריאטיב של PayBox, שהסביר לנו על אופן התשלום. ליברמן הדגיש בתחילת דבריו כי PayBox “עומדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר: תקן PCI + תקן SSL – כפי שהרגולציה בענף התשלומים דורשת”.

PayBox עומדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר: תקן PCI + תקן SSL

ליברמן הוסיף וציין כי “שרתי החברה לא שומרים לעולם את מספרי כרטיסי האשראי של הלקוחות. המידע אינו נשמר אצלנו ואנחנו לא חשופים אליו בשום צורה. כדי לחדד את הנושא יש לציין שפרטי כרטיס האשראי לא יישמרו גם על גבי המכשיר הסלולארי”. לסיכום ליברמן מדגיש כי PayBox עוברת בדיקות אבטחה באופן תדיר על ידי חברות חיצוניות וזאת במטרה לשמור על רמת אבטחה גבוהה ביותר.

המטבע המקומי

PayBox הוקמה על ידי טל גרינגרג, אודי ליברמן, דוד רחמים ואמרי הפנר אשר פועלים מחממת הסטארטאפים Rishonstartup של עיריית ראשון לציון. בהמשך להסבר על הפן הכלכלי, סיפר ליברמן כי הרעיון לפיתוח האפליקציה הגיע בעקבות צורך אישי של המייסדים – “ניסינו לארגן ערב חברתי ואף אחד לא רצה לקחת על עצמו את משימת איסוף הכסף, כולם ידעו שמישהו יישא בהפסדים ואף אחד לא רוצה להיות ‘המפסיד’ בחבורה”.

כמו בכל פיתוח של אפליקציה בסדר גודל שכזה, ישנם לא מעט קשיים. “כאשר בוחרים לפתח מוצר שנוגע לכיס של המשתמשים שלך, לכסף שלהם, הדרך אינה פשוטה. השוק מלא בחסמי כניסה, ובצדק – לא כל אדם עם רעיון יכול ורשאי לתפעל שירות כספי מהסוג ש-PayBox עושה עבור לקוחותיה”, הסביר ליברמן.

ליברמן הוסיף וציין כי על אף ההשקה השקטה, “משתמשים רבים מאמצים את השירות ועושים בו שימוש נרחב”. כמו כן, על מנת להעניק סיוע למשתמשי האפליקציה הוקם מוקד שירות לקוחות שעובד מסביב לשעון ונותן מענה אקטיבי לכל בעיה או חשש ומלווה את המשתמש בצעדיו הראשונים”.

להורדת האפליקציה עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה עבור מערכת ההפעלה iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים