IFA 2014: על איזה מכשיר דקיק סוני רומזת?

המכשירים “המסתוריים” של סוני.

חברת סוני נערכת בימים אלו למה שנראה כמו האירוע החשוב ביותר של השנה, מסיבת העיתונאים המקדימה לתערוכת האלקטרוניקה הבידורית IFA 2014 שתיערך בברלין החל מיום רביעי הקרוב. החברה שחררה מספר טיזרים למכשירים שתחשוף באירוע וכעת ישנה תמונה נוספת שהיא מפיצה אודות מידותיו של מכשיר כלשהו. המידות הן 6.4 מ”מ ו-124 מ”מ, בעוד ברור שהראשונה מתייחסת לעובי, לא ידוע אם השנייה היא הגובה או הרוחב.

לפי הוידאו טיזר האחרון ששחררה סוני, ברור שהחברה מתכוונת לחשוף שני סמארטפונים: Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact, כמו גם טאבלט חדש – Xperia Z3 Tablet Compact. לפי שמועות קודמות, הסמארטפונים יהיו בגובה של 146.46 מ”מ ו-126.98 מ”מ בהתאמה, כך שניתן לשער שהמידות מתייחסות דווקא לטאבלט החדש שיהיה דק במיוחד. זה גם הזמן לציין שהטאבלט הנוכחי של החברה, Xperia Z2 Tablet, הוא בעובי 6.4 מ”מ גם כן, מה שמחזק את ההשערה הזו.

טאבלט ה-Sony Xperia Z3 Tablet Compact אמור להיות בעל מפרט עצמתי ומסך 8 אינץ’. מעניין יהיה לראות אם סוני אכן תכריז רק על טאבלט קומפקטי שיזכה לשם Z3, בעוד טאבלט ה-10 אינץ’ של החברה ישאר Z2. ככל הנראה זה יהיה המצב, שכן אנחנו בספק אם סוני תחשוף טאבלט נוסף.

Sony-IFA-64-mm-thin-Xperia


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים