חוזרים ללימודים: 4 אפליקציות (ומשחק אחד) שינסו להקל עליכם

תמונה: William Creswell

כ-2 מיליון תלמידים חזרו השבוע לספסל הלימודים. מרביתם, כך לפחות אנחנו מאמינים, אוחזים במכשיר נייד כזה או אחר שמסוגל יהיה לסייע להם במהלך שנת הלימודים, זאת דרך שימוש באפליקציות ייעודיות במגוון תחומים. הנה כמה כאלו שבדקנו ואהבנו.

אנגלית

מתעצלים לחפש במילון את הפירוש המדויק למילה? אפליקציית Offline Dictionaries מאפשרת למשתמשים להוריד למכשירם מילונים במגוון שפות, בהם ניתן יהיה לעשות שימוש גם ללא חיבור לאינטרנט. אל חשש, המידע הרב לא יעמיס בצורה משמעותית על רכיב האחסון: מילון עברי-אנגלי-עברי משקלו כמה מאות קילובייטים בלבד.

את Offline Dictionaries ניתן להוריד דרך Google Play עבור מכשירי אנדרואיד.
אפליקציה בעלת שם, אך מתוצרתו של מפתח אחר, זמינה דרך AppStore.

offline dictionaries

מתמטיקה

חברת Simple Scientific Graphing Calculator הישראלית מכניסה שניים באחד. למה להשתמש במוצר נפרד אם ניתן לבצע את אותם חישובים מסובכים דרך הסמארטפון? אפליקציית King Calculator יכולה לשמש כמחשבון משוכלל לביצוע מגוון פעולות חשבוניות דוגמת חזקות, שורשים ופונקציות טריגונומטריות בצורה נוחה ויעילה. הורדה: Google Play (ישנה גם גרסה בתשלום).

אפליקציה נוספת, MathAlly Graphing Calculator, תאפשר להציג גרפים של פונקציות ולסייע בשרטוט ידני שלהם. הגרסה המלאה של האפליקציה תאפשר למשתמשים לגלות עוד פרטים רבים אודות הפונקציה. הורדה: Google Play (ישנה גם גרסה בתשלום).

king calculator

משתמשי iOS יוכלו להוריד את מחשבון Calc Pro ללא תשלום דרך AppStore, כאשר בתשלום נוסף ניתן יהיה להשתמש גם בפונקציית צייר גרפים.

היסטוריה, ספרות ואזרחות

Smart Voice Recorder
Smart Voice Recorder

לא עומדים בקצב של המורה? נגמר ה-0.5? אפליקציית Smart Voice Recorder תאפשר להקליט את השיעור, לקבוע את איכות ההקלטה, להשהות אותה ואפילו לשתף אותה בסיום. כך תוכלו להתעמק בפרטים ולשחזר אותם בכתב במועד מאוחר יותר בלי לחשוש מפספוס של שורה או שתיים בדרך.

את Smart Voice Recorder ניתן להוריד דרך Play Store. עבור מערכת ההפעלה iOS נוכל להמליץ על Recorder Pro המתפקדת בצורה דומה.

ועכשיו… ויקיפדיה, אימת המורים ובודקי העבודות, מגיעה גם בצורת אפליקציה, כך שניתן יהיה לגשת לערכים בקלות ובמהירות ישירות ממסך הבית מבלי לפתוח את הדפדפן ולנווט לאתר. האפליקציה זמינה בכל השפות שמציעה ויקיפדיה דרך האתר המלא, ובאותו ממשק מוכר ונוח.

את אפליקציית Wikepedia ניתן להוריד ללא תשלום דרך Google Play או דרך AppStore.

בהפסקה (כן בטח…)

המורה לתנ”ך משעממת אתכם? אין מה לעשות בהפסקה? הרשו לנו להמליץ על יישום מושקע ומהנה – Hardest Game Ever 2. מדובר למעשה באוסף משחקי קז’ואל מאתגרים שפשוט נועדו להקשות עליכם ככל שניתן. את היישום ניתן להוריד דרך Google Play או דרך AppStore. קיימת גרסה גם בעבור Windows Phone, אך יש לציין שהיא לא עודכנה במשך חודשים רבים.

hardest-game-ever

מכירים אפליקציות נוספות? שתפו אותנו


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים