סמסונג משיקה בישראל את סדרת טאבלטי Galaxy Tab S

חברת סמסונג השיקה היום בישראל את סדרת טאבלטי הפרימיום Galaxy Tab S בגדלי 10.5 אינץ’ ו-8.4 אינץ’. הטאבלטים החדשים לסדרת Samsung Galaxy Tab S מתאפיינים באיכות בנייה גבוהה ולראשונה מסך Super AMOLED עם מסך ברזולוציה של 2,560X1,600. סמסונג הצהירה שהיא מתכננת קידום משמעותי לדגמים החדשים, תוך אמונה שמדובר בטאלבטים הטובים בשוק – גם לעומת iPad Air.

טאבלטי ה-Galaxy Tab S דקים במיוחד בעובי 6.6 מ”מ וקלים מאוד, במשקל של 465 גרם בדגם 10.5 אינץ’ ומשקל 294 גרם בדגם 8.4 אינץ’. הטאבלטים ממשיכים את הקו העיצובי של החברה עם גב דמוי העור המחורר ומסגרת עשויה פלסטיק, אך כזו הדומה למתכת יותר מאי פעם. איכות הבניה של טאבלטי ה-Galaxy Tab S מהטובה ביותר שסמסונג הציעה עד כה ומורגשת המחשבה הרבה וההקפדה עם פרטים.

המפרט של דגמי Galaxy Tab S מהעצמתיים בשוק טאבלטי האנדרואיד וכולל את ערכת השבבים Exynos 5 Octa המורכבת משתי קבוצות של מעבדים מרובעי ליבות בתדר 1.9Ghz ו-1.3Ghz, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה של 16GB או 32GB, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2.1 מגה-פיקסל, קורא טביעות אצבע המשולב הכפתור הבית וחריץ הרחבה MicroSD (תומך בעד 128GB).

Galaxy Tab S 10.5_inch_Titanium Bronze_5

החלק המרשים ביותר במפרט הטאבלטים לסדרת Galaxy Tab S הוא מסך Super AMOLED ברזולוציה של 2,560X1,600, מה שאמור לספק חווית צפייה טובה במיוחד וחיסכון משמעותי בחיי הסוללה לעומת מסכי LCD. לטענת סמסונג יספק המסך החדש את “חווית הצפייה האולטימטיבית” עם צבעים עשירים יותר ושחורים עמוקים יותר.

סמסונג כללה עם הטאבלטים לסדרת ה-Galaxy Tab S מגוון יכולות תוכנתיות, כמו: SideSync 3.0 – סנכרון מתקדם על הסמארטפון הכולל שכפול מסך ה-Galaxy S5 לטאבלט, העברת קבצים ומענה לשיחות; Remote PC – גישה מרוחקת למחשב האישי (השירות חינם לשנתיים); Kids Mode – מצב יעודי לילדים המגביל את הנגישות שלהם לתוכן; אפליקציה לפתיחה ועריכת מסמכי אופיס.

חברת סמסונג השיקה את הטאבלטים עם חבילת תכנים נרחבת למשתמשים בארה”ב ולשמחתנו גם בישראל החליטה החברה לשלב תכנים מסויימים במתנה ללקוח: חודשיים מתנה לשירות Smart VOD, ספר בעברית מתנה בכל שבועיים בשירות Evrit, חודשיים מתנה בעולם הילדים Mogobe, גיליון במתנה במגזין הדיגיטלי של מנטה ובמגזין הדיגיטלי של בלייזר מבית ידיעות אחרונות, חודש במתנה בשירות הספרים הקוליים של iCast להאזנה חופשית של כל הספרים בשירות, מנוי לחצי שנה בשירות אחסון הענן למוסיקה MyMusicCloud המאפשר אינסוף נפח אחסון וגישה מכל מכשיר, מנוי לחצי שנה בשירות אחסון התמונות והוידאו MyDigiPack המאפשר נפח ללא הגבלה לגיבוי וגישה מיידית אל הסרטים והתמונות מכל מכשיר. מדובר בחבילת התוכן הרחבה ביותר שיצרנית מובייל ספקה לצרכן הישראלי.

Galaxy Tab S 10.5_inch_Titanium Bronze_2 יחצ סמסונג

הטאבלטים הינם טאבלטי פרימיום ומחירם בהתאם: בגרסת WiFi בלבד, Samsung Galaxy Tab S בגודל 10.5 אינץ’ מחירו 2,399 ש”ח אצל כל המפעילות הסלולריות ובשוק הפתוח, Galaxy Tab S בגודל 8.4 אינץ’ יהיה זמין עבור 1,999 ש”ח בשוק הפתוח בלבד. הרוכשים הראשונים גם יזכו בכיסוי חכם מתנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים