מפרט מלא למכשירי הדגל של סוני נחשף יממה לפני ההכרזה הרשמית‎

Xperia Z3 Compact (מקור תמונה: ausdroid.net)

מחר (ד’) תערוך סוני אירוע הכרזה מיוחד טרם פתיחתה של תערוכת האלקטרוניקה IFA 2014 בברלין, שם צפויה החברה להציג שלושה מכשירי Xperia חדשים ואולי אף שעון חכם וצמיד ספורטיבי. טרם תחשוף את המכשירים החדשים במלוא תפארתם, נחשפים נתונים אודות מפרטם של שניים: Xperia Z3 ו-Xperia Z3 Compact.

מכשיר הדגל החדש של החברה, Xperia Z3, הינו הרביעי שהציגה החברה בשנתיים האחרונות. בסוני נוהגים להציג מכשיר דגל חדש כל חצי שנה, זאת בניגוד לפועלן של מרבית החברות בשוק. על כן, יש לצפות כי עדכונים המתבצעים בין מכשיר למכשיר לא יהיו מרחיקי לכת כמו שעשויים היו להיות במידה והייתה החברה מציגה מכשיר דגל חדש כל 12 חודשים.

מפרטו האפשרי של Xperia Z3

מפרטו המודלף של Sony Xperia Z3 מציג מסך Triluminos בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080p המעניקה לו צפיפות של בין 423 פיקסלים לאינץ’ בודד. עד כאן לא מדובר בשדרוג אל מול הדגם הקודם, אולם המסך החדש צפוי להיות הבהיר ביותר שהציעה החברה עד היום ויספק בהירות מקסימלית של 600nits, זאת בהשוואה לבהירות של כ-460nits בדגם ה-Xperia Z2. הבהירות הגבוהה תספק ערך רב בצפיה במסך מחוץ לבית.

מתחת למכסה המנוע צפויה החברה לספק מעבד מרובע ליבות בתדר 2.45GHz המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 801 מבית קוואלקום עם המעבד הגרפי Adreno 330, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון 16GB עם אפשרות הרחבה, מצלמת 20.7 מגה-פיקסל המאפשרת צילום וידאו ב-4K וצילום טוב יותר בתאורה נמוכה דרך תמיכה ב-ISO 3200 בוידאו וב-ISO 12800 בתמונות, רמקולים בסטריאו עם ביטול רעשים מובנה (דיגיטלי) וסוללת 3100mAh.

נתון אותו ציינה סוני באחד הטיזרים שפירסמה בימים האחרונים היה יכולתו של המכשיר לספק הגנה טובה יותר נגד מים ורמזה לאפשרות להשקיעו בעומק של עד 2 מטרים. מידותיו של המכשיר צפויות להיות דקיקות יותר מאלו שהוצגו בדגם הקודם, כאשר עוביו צפוי לעמוד על 7.5 מ”מ בלבד, גובהו – 146.5 מ”מ ורוחבו – 72.4 מ”מ.

מפרטו האפשרי של Xperia Z3 Compact

מקור תמונה: ausdroid.net
מקור תמונה: ausdroid.net

לצד מכשיר הדגל צפויה סוני להכריז גם על דגם חדש לסדרת מכשירי ה-Compact של החברה, אלו זכו בעבר לשבחים הודות לשימוש בחומרה חזקה במיוחד, שאינה נהוגה להשתלב בדגמי ה”מיני” של חברות אחרות. מפרטו של סמארטפון ה-Xperia Z3 Compact צפוי לכלול מסך 4.6 אינץ’ ברזולוציה של 720×1280 המעניקה לו צפיפות של כ-319 פיקסלים לאינץ’ בודד.

מתחת למכסה המנוע צפויה החברה לשלב מעבד מרובע ליבות בתדר 2.45GHz המבוסס על ערכת השבבים Qualcomm Snapdragon 801 עם המעבד הגרפי Adreno 330, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון 16GB עם אפשרות הרחבה, מצלמת 20.7 מגה-פיקסל עם אפשרויות צילום וידאו ב-4K ומצלמה משנית 2.2MP, רמקולים בסטריאו וסוללת 2600mAh.

דגם הקומפקט גם הוא צפוי להיות עמיד במים בתקן IP68, העשוי להעיד כי מדובר יהיה באפשרות “הטבעה” של המכשיר במים בעומק של 2 מטרים. מידותיו: רוחב – 64.9 מ”מ, גובה – 127 מ”מ, עובי – 8.6 מ”מ ומשקלו 129 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים