משחק המבוסס על סדרת “משחקי הכס” עשוי להגיע במקביל לשידור הפרקים בטלויזיה

חברת משחקי המחשב Telltale Games הפיצה אתמול טיזר לקראת בואו של כותר חדש המבוסס על סדרת הטלויזיה של רשת HBO, משחקי הכס (Game Of Thrones). החברה החלה לעבוד על המשחק עוד בשנה שעברה, כאשר עד כה היה צפי כי המשחק ייחשף עד סוף שנת 2014, אולם ישנה עדות כי נזכה לראותו רק בשנה הבאה.

הטיזר החדש שפורסם דרך חשבון הטוויטר הרשמי של החברה מציג לראשונה פרטים אודות עלילת המשחק. נמנע מלהרחיב בנושא, זאת למרות שלא מדובר בספוילר בכל מקרה, אולם הפרטים המוצגים בתמונה שפורסמה נלקחו מן הספר החמישי בסדרת הספרים Song of Ice and Fire, עליה מבוססת סדרת הטלויזיה המצליחה.

חשיפה זו עשויה לאשר כי חברת Telltale Games תשיק את המשחק שלה ל”משחקי הכס” רק לקראת אפריל 2015, אז תפיץ אותו לצד תחילתה של העונה החמישית של סדרת הטלויזיה. Telltale לא הסתירה את שותפתה לבניית המשחק, HBO, המפיקה את סדרת הטלויזיה וניתן להבחין בכך בסרטון ההכרזה על סדרת המשחקים החדשה:

ב-Telltale Games הפיקו כבר מספר משחקי תפקידים בעבר שהיו מבוססים על סרטים ותכניות טלויזיה, האחרון וכפי הנראה המצליח בהם היה The Walking Dead, אשר זה עתה הוצג הפרק החמישי והאחרון בעונה השניה של המשחק.

משחקיה של החברה מחולקים לפרקים, כך שהשחקנים זוכים ללוות את המשחק לאורך תקופה ארוכה יותר. במידה ותרצה Telltale לחשוף את קהל הגיימרים למשחק לאורך העונה המשודרת בטלויזיה, מבנה הפרקים בסדרה עשוי ללוות את זה של הפרקים שישודרו ב-HBO וליצור שילוב מעניין למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים