הצצה ראשונה: Sony Xperia Z3 Compact – קטן רק בצד המסך

Xperia Z3 Compact

לצד סמארטפון הדגל שלה הכריזה חברת סוני על רענון גם לדגם המיני, ה-Xperia Z3 Compact, שממשיך במסורת ושומר על המפרט העצמתי של אחיו הגדול. Xperia Z3 Compact מגיע עם מסך 4.6 אינץ’, שנחשב לקטן בעולם שכבר לא מתנצל על מסכים בגודל 6 אינץ’ ל”סמארטפון”. מימדיו הקומפקטיים הם היתרון הגדול ביותר שלו ומה שהופך אותו לסמארטפון המעניין ביותר בליין של סוני.

אם אתם בעלי סמארטפון בעל מסך 5 אינץ’ ומעלה, האחיזה ב-Xperia Z3 Compact תהיה לכם מוזרה מאוד, אבל מהסיבות הטובות. המכשיר מרגיש קטן ביד, למרות שאם נודה על האמת גם מסך 4.6 אינץ’ הוא לא כזה קטן. ניתן לנווט ולשלוט בו עם יד אחת בקלות והאחיזה נוחה מאוד. החומרים האיכותיים בהם עושה סוני שימוש ניכרים גם כאן והוא מרגיש כמכשיר פרימיום לכל דבר.

מפרטו של ה-Xperia Z3 Compact נמצא בשורה אחת עם מכשירי הדגל העצמתיים בשוק, מה שהופך אותו לאחד הסמארטפונים החזקים עם מסך קטן מ-5 אינץ’. מדובר באלטרנטיבה אמיתית לאייפון עבור כל מי שמעוניין במכשיר קומפקטי ללא פשרות בביצועים. סוני הייתה הראשונה שהשכילה בצורך להשקיע גם בדגם קומפקטי, בעוד היצרניות האחרות השיקו דגמים קטנים ומסורסים. סמסונג הצטרפה לאחרונה עם ה-Galaxy Alpha, אבל ככל הנראה הוא יהיה בעל תג מחיר יקר משמעותית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים