נחשף מפרטו של Spice Dream UNO – מכשיר ה-Android One של גוגל

עוד בטרם חשיפתו הרשמית שתתבצע מחר על ידי גוגל, נחשף הבוקר מפרטו הטכני ומחירו של Spice Dream UNO דרך אתר האינטרנט של רשת חנויות Flipkart בהודו. מדובר באחד מהמכשירים הראשונים בתכנית Android One שהוזנקה על ידי גוגל בחודש יוני במטרה ליצור מכשירי סמארטפון זולים עבור שווקים מתפתחים ולהגדיל את תפוצת שירותי הרשת שלה.

עיצובו של הסמארטפון רגיל למדי, כאשר גם בצד מפרטו של Spice Dream UNO לא נמצא הפתעות מיוחדות. המכשיר יציע מסך IPS LCD בגודל 4.5 אינץ’, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.3GHz על גבי ערכת שבבים מבית MediaTek, מאיץ גרפי Mali 400 וזיכרון עבודה 1GB RAM. למכשיר נפח אחסון של 4GB עם חריץ הרחבה, מצלמה ראשית 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED, מצלמה משנית 2 מגה-פיקסל, תמיכה בטכנולוגיית dual-SIM וסוללת 1700mAh.

מערכת ההפעלה היא כמובן אנדרואיד בגרסתה החדשה ביותר – KitKat 4.4.4, משום שגוגל עצמה היא זו שאחראית על תוכנת המכשירים המשויכים לתכנית Android One. כפי שקורה בתכנית הנקסוס של החברה, עדכוני תוכנה למכשירים אלו צפויים להגיע זמן קצר לאחר הפצת גרסאות חדשות של אנדרואיד.

עמוד המוצר כבר הוסר מאתר האינטרנט של החנות, אך לצד המפרט והתמונה הופיע גם המחיר שעומד כעת על 6,999 רופי, הם כ-115 דולרים (כ-420 שקלים). באירוע ההכרזה של גוגל שיתקיים מחר בהודו צפויים להחשף מכשירים נוספים הדומים במפרטם ובמחירם לזה של חברת Spice.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים