הדלפה: HTC בוחנת השקת מוצרי עזר רפואיים

המדליף שעומד מאחורי עמוד הטוויטר הפופולארי upleaks@ ממשיך במסע חשיפת המוצרים העתידיים של היצרנית הטיוואנית HTC. על פי סדרת תמונות שהועלתה אתמול בשעות הערב לרשת המיקרו-בלוגינג, נראה שהחברה בוחנת בימים אלו מספר מוצרי עזר רפואיים המיועדים לציבור הרחב. האם שוק הסלולר לבדו כבר לא מספיק עבור הטיוואנים?

התמונה הראשונה שהעלה המדליף מתארת מכשיר אוטוסקופ המשמש לבדיקת אוזניים. מדובר בהתקן קטן יחסית אותו יכול המשתמש להכניס אל האוזן במטרה לצפות בנתונים חזותיים באופן מידי על מסך הסמארטפון. על פי התמונה, נראה שלא תידרש מומחיות מסוימת מהמשתמשים: ההתקן ידע לאבחן בעצמו את הבעיה ולהודיע על הפעולות שיש לבצע.

תמונה נוספת שפורסמה בעמוד הטוויטר מציגה מכשיר ספירומטר, באמצעותו יכולים המשתמשים להעריך את תפקודי הריאה ולאבחן את חומרתן של מחלות ריאתיות. אביזרים נוספים המתוארים בתמונות מסוגלים לאבחן בעיות במערכות מורכבות יותר כמו הדם והשתן. בכל המקרים הללו לא מספק המדליף מידע רחב מדי אודות המכשירים, אך הוא שב ומדגיש שמדובר במוצרים נסיוניים.

אנחנו חייבים להודות: לא מעט מן הידיעות בעולם הטכנולוגיה מבוססות על שמועות, וכשאלו נשמעות מופרכות למדי – ייתכן מאד שלא נתייחס אליהן, אך עם המקרה הזה לא ממש ידענו כיצד לנהוג. אין ספק שהידיעה הזו מוזרה, אבל אם יש אמת בפרטים, הרי שמדובר בחדשות די גדולות ומעניינות.

בחודשים האחרונים ראינו כיצד סמסונג ואפל מנסות לסייע ללקוחותיהן באמצעות אביזרים ורכיבי תוכנה שונים שהם חלק אינטגרלי ממוצר בסיסי – הסמארטפון. צעד כזה מצידה של HTC, אם יקרה, ייחשב כפריצת גבולות ויסמן אולי יעד נוסף עבור המכשירים הללו שנמצאים בכיסנו באופן תמידי.

htc-tricoder-6


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים