גוגל חושפת שותפות מעניינות לתכנית Android One

חברת גוגל הכריזה אתמול על הסמארטפונים הראשונים כחלק מתכנית Android One, כולם מבית היוצר של חברות מהודו (שם תחל בשלב ראשון המכירה) ובמחיר נמוך של $100 ללא התחייבות. לצד המכשירים החדשים חשפה גוגל גם רשימה של יצרניות נוספות אשר יקחו חלק בתכנית, וכמה מהן מפתיעות מאוד.

לצד Micromax, Spice ו-Karbonn, אישרה גוגל שגם החברות HTC, לנובו, אסוס, Acer, אלקטל, פנסוניק, Intex, Lava ו-Xolo מחוייבות לתכנית Android One וישיקו סמארטפונים עבורה. גם היצרניות הללו יצטרכו כמובן לעמוד בקריטריונים שגוגל קבעה לתכנית, ביניהם ויתור על ממשק משתמש מותאם, בכדי שתוכל החברה לדחוף עדכונים למערכת ההפעלה בעצמה.

מעבר לכך, חשפה גוגל שנעשים מאמצים משותפים גם אל מול Qualcomm, יצרנית שבבי המובייל הגדולה בעולם, ו-MediaTek ששבביה פופולאריים במיוחד במכשירי שוק בינוני ונמוך. גוגל זקוקה לשיתופי הפעולה הללו בכדי להתאים את המוצרים לדרישותיהצובכך לאפשר תג מחיר נמוך.

גוגל לא חשפה לוחות זמנים להשקת סמארטפונים נוספים בתכנית Android One, אבל סביר להניח שנשמע על כך בקרוב. לחברה שאיפות אמיתיות בנוגע לתכנית החדשה, בעיקר בגלל הפוטנציאל העצום שיש בשווקים מתפתחים, אליהם הסמארטפונים עדיין לא חדרו עמוק מספיק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים