לא למוזמנים בלבד: OnePlus מכריזה על מערכת רכישות לכולם

אחד לכל אחד: חברת OnePlus הסינית הודיעה אתמול (ה’) על השקתה של מערכת מקוונת לרכישת מכשיר הדגל OnePlus One, זו תעלה לאוויר בסוף חודש אוקטובר. בשל בעיות מלאי, העדיפה החברה לעבוד עד כה במודל הזמנות, שמצד אחד לא העניק הזדמנות שווה לכל הלקוחות הפוטנציאליים, אך מצד שני יצר עניין רב סביב המוצר.

מערכת הרכישות החדשה שתושק בסוף החודש הבא לא תהיה חופשית לגמרי: רכישות מקוונות ניתן יהיה לבצע רק בזמנים שיוגדרו מראש על ידי החברה, ובהתאם למלאי שנמצא ברשותה. OnePlus לא תגביל את כמות הרכישות שניתן לבצע בזמן בו תהיה המערכת פתוחה, אך אם יאזל המלאי במסגרת הזמן הזה – הלקוח יקבל הערכה מידית על תאריך המשלוח הבא ויוכל להחליט אם להמשיך ברכישה.

על אף השקתה של מערכת רכישות המונית שכזו, OnePlus מסרה בהודעתה הרשמית שמערכת ההזמנות הקיימת תמשיך לתפקד כרגיל. מי שיקבל הזמנה (או ירכוש אחת מ-eBay) יוכל לבצע את הרכישה בכל זמן ואף ייחשב כלקוח מועדף – משמע, המשלוח שלו ייצא ממחסני החברה בתוך 48 שעות מרגע אישור התשלום.

פרטים נוספים על מערכת הרכישות החדשה יפורסמו כמה ימים לפני השקתה, אז גם נוכל לדעת כיצד תקבע החברה את לוחות הזמנים לפתיחתה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים