חברת UNLIMITED החלה לחבר לקוחות ראשונים לאינטרנט במהירות 1Gbps

לפני מספר חודשים דיווחנו על כניסתה של חברת UNLIMITED בסערה לשוק התקשורת הישראלי, לאחר שהכריזה בחגיגיות על כוונתה לפרוס בישראל תשתית לאינטרנט במהירות של 1Gb (ג’יגה-ביט) לשניה. כעת מודיעה החברה כי סיימה לחבר מספר שכונות בעיר באר-שבע, כך שנכון להיום מספר רב של לקוחות פרטיים, בתי עסק ובתי ספר בעיר הדרומית נהנים ממהירויות גלישה גבוהות במיוחד.

על הפרויקט השאפתני, שמתבצע בשיתוף פעולה בין חברת הסיבים האופטיים IBC וחברת החשמל, עמלו רבות בחודשים האחרונים עובדי חברת החשמל שפרסו תשתיות בעשרות בניניים בעיר באר-שבע. התשתית החדשה, שפריסתה לא הופסקה גם במהלך מבצע צוק איתן, פועלת על גבי רשתות החשמל הקיימות ומספקת מהירות של עד 1000 מגה-ביט לשניה בקצב סימטרי – גם העלאה וגם הורדה.

הפריפריה תחילה

בהודעה שפרסמה החברה צוין כי לאחר הפיילוט המוצלח שנעשה בטירת הכרמל והפריסה הראשונית בבאר-שבע, פועלת UNLIMITED על מנת לאפשר את פריסת התשתית בערים נוספות בארץ. בחברה הדגישו כי הבחירה בעיר באר-שבע לא נעשתה במקרה: השיקול המרכזי היה להביא את הקדמה הטכנולוגית לפריפריה תחילה בכדי לשמש כוח מניע לקהילה באזור הדרום.

באמצעות התמיכה בקצבי העברה גבוהים, מעוניינת UNLIMITED לחולל שינויים גם בתחומים אחרים. עוד באירוע ההכרזה ציינה החברה כי יש בכוונתה להיכנס גם לתחום הטלפוניה הביתית ואף לתחום שידורי הטלוויזיה, שנשלט עד כה ללא עוררין בידי שתי שחקניות עיקריות בלבד.

ומה בנוגע למחירים? ובכן, כמו כל טכנולוגיה חדשה שעושה את צעדיה הראשונים, אין מדובר במחיר ידידותי במיוחד. לקוחות שיהיו מעוניינים להתחבר לאינטרנט במהירות של 1Gb לשניה יוכלו לבחור מבין ספקיות שונות ויצטרכו לשלם לכל הפחות 320 שקלים בחודש, זאת בנוסף לדמי הרשמה חד פעמיים.

מי שמעוניין דווקא במהירויות נמוכות יותר, ימצא מחירים נמוכים באופן משמעותי. עבור מהירות של 100 מגה-ביט לשניה יעמדו המחירים בין 150 ל-199 שקלים ועבור מהירות של 200 מגה-ביט לשניה יעמדו המחירים בין 170 ל-349 שקלים – גם כאן יש דמי הרשמה ראשוניים די גבוהים.

להרשמה מוקדמת לתכנית ולקבלת פרטים נוספים – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים