דיווח: ערכת השבבים Odin בדרכה לפאבלט ה-LG G Pro 3

בזכות הצלחתם של שני מכשירי הדגל האחרונים של LG, הם LG G2 ו-LG G3, גדל במהלך השנתיים האחרונות נתח השוק של היצרנית הדרום קוריאנית באופן משמעותי. על כן, לא היה זה מפתיע כאשר הופיעו ברשת שמועות על כך, שבדומה לסמסונג, גם LG מתכננת לפתח ערכת שבבים משלה לשימוש במכשיריה העתידיים. כעת, דיווח חדש מקוריאה רומז כי החברה מתכננת את הופעת הבכורה של ערכת השבבים בפאבלט ה-G Pro הבא.

על פי הדיווחים, על תהליך הייצור אחראית יצרנית השבבים הטיוואנית, TSMC, כאשר נאמר כי שלבי הייצור החלו כבר ברבעון השני של השנה הנוכחית. היות והשקתו של המכשיר השלישי בסדרת ה-G Pro של LG מתוכננת לתחילת 2015, בהחלט ייתכן שהשבבים החדשים מיועדים עבורו. כמו כן, נאמר כי לצד שבב המיועד לשוק הגבוה, תציג החברה דגמים נוספים, אשר יהיו מיועדים למכשירי vשוק vבינוני וvנמוך. אלו ייתכן ויוטמעו גם במכשירים שאינם מתוצרתה של LG.

באשר לערכת השבבים עצמה, לא מוסריםה הדיווחים פרטים רבים. ידוע כי היא קרויה בשם הקוד “Odin“, אשר בהתחשב במקורו המיתולוגי, ככל הנראה, רומז על ביצועים גבוהים למדי של השבב. על פי הערכות קודמות, השבב יתבסס על ארכיטקטורת ה-big.LITTLE של ARM ויציע ארבע ליבות Cortex A15 בתדר 2.2GHz וארבע ליבות נוספות מסוג Cortex A7 בתדר 1.7GHz, אשר יהיו מיוצרות בטכנולוגיית 28 ננו-מטר.

עבור LG, ההחלטה לפתח ערכת שבבים משלה נובעת, ככל הנראה, בעיקר מהיבטים כלכליים. עבורינו המשתמשים יש לצעד של LG שתי השלכות עיקריות, החיובית פחות נוגעת להגדלת פרגמנטציית החומרה בעולם האנדרואיד, אשר כמובן, מקשה על המפתחים לייצר תוכנה חלקה ונטולת באגים, והשנייה והמשמחת יותר הינה חיזוק התחרות בשוק השבבים הניידים וכתוצאה מכך מחירים משתלמים יותר עבורינו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים