iPad Pro בעל מסך 12.9 אינץ’ יגיע עם מעבד Apple A8X

אייפד פרו (אילוסטרציה), מקור: Behance / Ramotion (עיבוד: גאדג’טי)

אפל רק השיקה את הסמארטפונים החדשים שלה iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus, אך זה לא אומר שבזאת סיימה עם ההשקות לשנה זו. החברה צפויה לערוך אירוע נוסף ב-21 באוקטובר, במהלכו תכריז על דגמי אייפד חדשים, ביניהם נזכה, ככל הנראה, לראות גם את ה-iPad Pro, שבדומה לדגמי האייפון בעלי הגדלים החדשים, גם טאבלט זה צפוי להגיע עם מסך בגודל חדש של 12.9 אינץ’.

לפי השמועות תכריז אפל על ליין האייפדים החדש שלה, שיהיה מורכב מהדור השני של iPad Air, הדור השלישי של iPad Mini עם מסך רטינה ולראשונה דגם iPad Pro. הדגמים החדשים אמורים להיות מושקים לפני סוף השנה, למעט iPad Pro שיגיע לחנויות רק ברבעון השני של 2015. אפל לא זרה לחשיפה ראשונה של מכשירים חדשים והשקתם במועד מאוחר יותר, כך עשתה לאחרונה עם ה-Mac Pro החדש ושעון ה-Apple Watch, לכן לא יהיה זה רחוק מהמציאות אם תבחר החברה לנהוג באופן דומה גם עבור טאבלט ה-iPad Pro.

המפרט הטכני של דגם iPad Pro צפוי לכלול מסך 12.9 אינץ’ (בגודל דומה לזה של מחשב נייד) ומעבד משודרג מסוג Apple A8X, כך טוענים מקורות בטייוואן. מעבדי Apple A5 ו-Apple A6 הוצגו לראשונה בדגמי האייפון, אמנם לדגמי האייפד הגיעו גרסאות משופרות שנקראו: Apple A5X ו-Apple A6X. מעבד Apple A7 לא זכה לגרסה משודרגת וה-iPad Air הסתפק במעבד (כמעט) זהה לזה של iPhone 5S. הטאבלטים החדשים יזכו ככל הנראה גם לשדרוג של הזיכרון הפנימי ל-2GB RAM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים