Tingz.me הישראלית תחשוף בפני המשתמש אפליקציות חדשות בדיוק עבורו

אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של תעשיית המובייל הוא ללא ספק שוק האפליקציות שגדל מדי יום ביומו, ועם היצע רחב שכזה, למשתמש הממוצע קשה מאד להיחשף לאפליקציות חדשות שמתאימות בדיוק עבורו. אפליקציית Tingz.me הישראלית מציעה פתרון פשוט ואלגנטי שיעזור לכל משתמש להכיר את האפליקציות שמתאימות לו באופן אינדיבידואלי.

מרבית שירותי הצעת האפליקציות מוטמעים בדרך כלל כחלק מלאנצ’רים המתלבשים על ממשק המשתמש, ובמרבית המקרים מציעים למשתמשים את אותו סט של אפלקציות גנריות המחולקות לקטגוריות מוגדרות. הייחוד של Tingz.me הוא באלגוריתם מתקדם המתאים את הצעותיה של האפליקציה לשגרת חייו, מה שמאפשר מתן הצעות ממוקדות מתמיד.

אפליקציית Tingz.me תדע לנתח את הרגלי השימוש באפליקציות אחרות המותקנות במכשיר, ועל סמך זאת תוכל להציע אפליקציות חדשות בעלות אופי דומה, או כאלה שיוכלו לשפר את חווית השימוש באפליקציות האחרות. Tingz.me מסוגלת להבין גם את ההקשר של השימוש במכשיר ותדע להציע אפליקציות בהתאם למקומות וסיטואציות.

מלבד מנגנון המלצות חדשני, היתרון נוסף של Tingz.me הוא ממשק משתמש פשוט ונוח לתפעול. לאחר ההתקנה לא יהיה צורך להגדיר תחומי עניין או העדפות מסוימות. אפליקציית Tingz.me תלמד בכוחות עצמה על הרגלי המשתמש, וברגע שתזהה אופי פעילות מסוים, היא תציג בפני המשתמש רשימה של ארבע אפליקציות רלוונטיות אותן ניתן יהיה להוריד באופן מידי.

חיפוש מקומי

מאחורי Tingz.me עומדים רן מלמד, בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים בתפקידי פיתוח עסקי, ונועם דיין, מפתח בעל 17 שנות ניסיון בתכנות וניהול צוותים. האפליקציה, שפיתוחה החל בחודש ינואר, לקחה חלק במחזור האחרון של מאיץ הסטארטאפים EISP של 8200 והושקה לציבור הרחב בחודש ספטמבר.

מנגנון ההמלצות שלנו מתבסס על הבנה מעמיקה של המשתמש ושל הקונטקסט בו הוא נמצא

בשיחה עם גאדג’טי סיפר רן מלמד כי הצורך לפיתוח האפליצקיה הגיע מסיטואציות יומיומית בהן היה צורך להשתמש באפליקציות בהתאם למצב הנוכחי של המשתמשים: “חבר טוב שלי חזר מסין. הוא סיפר לי שהייתה לו בעיה גדולה להבין את התפריטים בכפרים הקטנים בהם ביקר. התפריטים היה ברובם בסינית, ללא תמונות וללא תרגום. הוא לא ידע שיש אפליקציה שמתרגמת טקסט מצולם מסינית”.

מלמד הוסיף והסביר על מנגנון ההמלצות של Tingz.me: “הוא מתבסס על הבנה מעמיקה של המשתמש (מה עושה עם המכשיר, מתי, איפה, מהן ההעדפות שלו), של הקונטקסט בו הוא נמצא (עבודה, בית, עם הילדים, שעות פנאי, חו”ל) וניתוח של שלל האפליקציות הזמינות להורדה. נושא הזמן והמקום קריטיים, כי אותה אפליקציה יכולה להיות הכי רלוונטית או הכי לא רלוונטית לאותו המשתמש. הדוגמה של תרגום תפריט מסינית לאנגלית ממצה את כל הסיפור לדעתנו”.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים