מועד ההשקה של Halo 5 נחשף באופן כמעט רשמי

אתר Cyberland דיווח אמש (א’) כי חברת 343 Industries האמונה על פיתוח סדרת משחקי HALO תחת חסותה של Microsoft Studios, תשיק את הכותר החמישי בסדרה במאי 2015. יחד עם זאת, חובבי המשחק לא יצטרכו לחכות זמן כה רב על מנת לזכות לטעימה מאחד המשחקים המצופים ביותר השנה, שכן את גרסת הבטא מתכוונת החברה להשיק כבר בחודש דצמבר.

מי שחשפה את המידע בנוגע להשקת גרסת הבטא הינה בוני רוס, העומדת בראש 343 Industries. “אנחנו משיקים את גרסת הבטא כבר השנה בכדי להשיג פידבק משמעותי מהמעריצים, כך נוכל להיות בטוחים שאנחנו בונים את חוויית המולטיפלייר שהם באמת רוצים”, אמרה רוס בראיון לאתר Dualshockers.

חשוב לציין שהידיעה נוגעת אך ורק לגרסה של קונסולת ה-Xbox One. רוס מצידה סירבה להתייחס לפלטפורמת המחשבים האישיים של HALO: The Master Chief Collection, חבילה המאגדת בתוכה את ארבעת הכותרים הראשונים בסדרה במהדורה מחודשת. יחד עם זאת, ב-Cyberland הנזכר לעיל טוענים כי יש מקום לאופטימיות – לדבריהם, The Master Chief Collection יגיע בוודאות ל-PC, וגם הבאתו של HALO 5: Guardians לפלטפורמה נשקלת ברצינות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים