שמועה: מיקרוסופט תשיק את טאבלטי Surface 3 ו-Surface Mini לפני החגים

Surface Pro 3

מבלבלות מאד היו הן השמועות אודות הדור השלישי של טאבלטי Microsoft Surface, כאשר דיווחים רבים סיפרו על שלושה דגמים: מתקדם (Pro), בסיסי ומוקטן (Mini) – ולבסוף, כידוע, הוכרז Surface Pro 3 לבדו. שמועה חדשה מחזירה את הטאבלט של מיקרוסופט לכותרות וגורסת כי בחברה מתכוננים להשקת דגמי Surface 3 ו-Surface Mini לקראת עונת החגים הקרובה בארה”ב.

מיקרוסופט הפתיעה כאשר הכריזה על Surface Pro עם מסך בגודל 12 אינץ’ ולא הציגה דגם בסיסי עם תג מחיר נוח יותר. ההבדל ביניהם, כך לפחות היה בעבר, הוא שהראשון הריץ את גרסת ווינדוס המלאה בעוד השני הריץ את Windows RT המוגבלת. כעת, כאשר הגדילה מיקרוסופט את הדגם המתקדם, ישנה הצדקה נוספת לקיומו של Surface 3 שכנראה ישמור על מסך בגודל 10 אינץ’. ייתכן אפילו שהחברה תבחר להשיקו עם מעבד אינטל וגרסת ווינדוס המלאה, אבל כרגע זו רק הערכה שלנו.

לקראת תקופת החגים בארה”ב אנו צפויים לגל השקות של טאבלטים, ובראשם האייפדים החדשים של אפל שאמורים להיחשף החודש. יהיה זה די מעניין אם אפל תבחר להשיק בנוסף גם את דגם ה-iPad Pro עם מסך 12 אינץ’ שמככב כבר זמן רב בשמועות. במקרה כזה, לשתי החברות יהיו שלושה טאבלטים בגדלים דומים. לתערובת הזו אמור להצטרף גם טאבלט האנדרואיד Nexus 9 מתוצרת גוגל ו-HTC, כך שבתקופת החגים הקרובה ההיצע יהיה גדול מאד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים