דיווח: iPad Pro יריץ מערכת הפעלה המשלבת את iOS ו-OS X

לקראת אירוע החשיפה של דגמי ה-iPad החדשים, השמועות והדיווחים על מה שתציג אפל הופכים תכופים יותר ויותר, עם דגש על טאבלט חדש עם מסך בגודל 12.9 אינץ’ המכונה iPad Pro. דיווח המגיע ממקורותיו של אתר Digitimes בפס הייצור, מספר כי אפל בוחנת בימים אלו שני דגמי iPad Pro, כאשר אחד מהם מריץ מערכת הפעלה מיוחדת המהווה שילוב בין iOS ו-OS X.

הדימיון בין שתי מערכות ההפעלה של אפל התחזק מאוד בשנתיים האחרונות, בעיקר בגלל שינויים ויזואליים שערכה אפל בשתיהן, מה שהוביל להערכה שהחברה אפילו תבצע איחוד כלשהו ביניהן. ולמרות זאת, בעוד מיקרוסופט חרטה על דגלה את קונספט מערכת הפעלה אחת לכל המכשירים, באפל ממשיכים בגישה הפוכה לפיה לכל מכשיר תהיה מערכת הפעלה ייחודית שתתאים במיוחד עבורו.

אם אכן תותג מערכת הפעלה שתשלב בין iOS ו-OS X, הרי שניתן יהיה לכנות את iPad Pro כסוג של מחשב “2 באחד”: טאבלט במצב רגיל ומחשב כאשר יחובר המכשיר למקלדת. ישנן דוגמאות רבות של מכשירים כאלו המריצים את מערכת ההפעלה Windows 8. טאבלט iPad Pro, אם אכן יושק, ייועד לתת מענה לקהל המקצועי, ולפיכך יהיה עליו לספק יכולות של מחשב אישי שיהפכו אותו הרבה יותר פרודוקטיבי ואטרקטיבי.

אף שאין ודאות כי אפל תכריז על האייפד פרו באירוע הקרוב, הרי שהתבטאויותיו החוזרות של מנכ״ל החברה, טים קוק, באשר להצגת קטגוריות מוצרים חדשות במהלך השנה שמה את הטאבלט המצופה כמועמד רלוונטי. לפי השמועות, גם אם אכן ייחשף החודש, השקתו תתבצע רק במהלך 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים