דיווח: Nexus 6 של גוגל עם מסך 5.9 אינץ’ יושק החודש

מקור: AndroidPolice

גוגל תשיק כבר החודש את סמארטפון ה-Nexus 6 עם מסך בגודל 5.9 אינץ’, כך על פי דיווח חדש של הוול סטריט ג’ורנל. שמענו כבר פעמים רבות על כוונותיה של גוגל להשיק את סמארטפון הנקסוס הבא (שייוצר על ידי מוטורולה) במהלך חודש אוקטובר, אבל זהו המקור האמין ביותר עד כה שמספק את המידע הזה.

מכשירי הנקסוס לדורותיהם תמיד היו בעלי מפרט עצמתי למרות תג המחיר המאוד האטרקטיבי שלהם, ונראה שהפעם יהיה הסמארטפון בולט אפילו יותר. על פי השמועות, יגיע Nexus 6 עם מסך 5.9 אינץ’ ברזולוציית QHD (כלומר 2,560X1,440), ומכך גם ניתן להסיק שגוגל מאמינה שזהו הסטנדרט החדש למפתחי האפליקציות. שאר מפרטו צפוי לשלב את ערכת השבבים Snapdragon 805 בעלת מעבד מרובע-ליבה, זיכרון פנימי 3GB RAM, מצלמה אחורית 12 מגה-פיקסל וסוללת 3,200mAh. אם זהו אכן המפרט של הנקסוס 6, הרי שמדובר באחד הסמארטפונים העצמתיים בשוק.

עוד צויין בדיווח של הוול סטריט ג’ורנל שחברת גוגל מתכוונת להשיק יחד עם המכשיר החדש את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה – Android L. בשלב זה עדיין לא ברור אם הסמארטפון אכן יקבל את השם Nexus 6, ואת זה אנחנו צפויים לגלות כאמור עוד לפני סוף החודש הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים