מיקרוסופט מדווחת: למעלה ממיליון משתמשים מסייעים בבחינת Windows 10

חברת מיקרוסופט ביצעה לפני כשבועיים את אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שלה בשנים האחרונות, אם לא המשמעותי ביותר, כשהכריזה על מערכת ההפעלה החדשנית Windows 10 והשיקה תכנית ניסוי במסגרתה ניתן להתקין גרסה מוקדמת של המערכת. כעת מדווחת החברה כי מאז ההכרזה, לא פחות ממיליון משתמשים הורידו את הגרסה הניסיונית של Windows 10.

החברה מראה אופטימיות רבה בנוגע למספרים, כשלדברי הבכיר ג’ו בלפיורי, “זה אומר למעשה שהמוני אנשים עושים כעת שימוש ב-Windows 10 Technical Preview ושולחים לנו חוות דעת”. עד כה התקבלו לטענתה של מיקרוסופט למעלה ממאתיים אלף חוות דעת, כאשר הבקשות הבולטות הן הוספת אפשרות להסרת כפתורי החיפוש וה-Task View והוספת אנימציות מעבר לתפריט ההתחל החדש.

windows-10-tpלדברי בלפיורי, כ-64 אחוזים מההתקנות של גרסת הניסיון בוצעו על מחשבים בשימוש, ולא על מכונות וירטואליות – דהיינו, המשתמשים בוחרים להפוך את גרסת הניסיון למערכת ההפעלה הקבועה של המחשב שלהם. מדובר כמובן בחדשות טובות עבור מיקרוסופט, “זה מאפשר לנו לדעת בביטחון שרוב חוות הדעת מבוססות על שימוש יום יומי ולא על כמה דקות של התנסות”.

החברה מוסיפה ומציינת ש-68 אחוזים ממשתמשי Windows 10 מפעילים למעלה מ-7 יישומים מדי יום, בעוד 25 אחוזים מהמשתמשים מפעילים יותר מ-26 יישומים מדי יום. כאמור, הדבר מצביע על כך שרוב משתמשי גרסת Technical Preview עושים בה שימוש קבוע בתור מערכת ההפעלה הרגילה שלהם.

מיקרוסופט מדווחת כי עדכון ראשון ל-Windows 10 Technical Preview “יגיע בקרוב”. החברה מבטיחה כי בכוונתה לעקוב בתשומת לב אחר חוות הדעת שנשלחות אליה, ואכן סביר להניח שבעדכונים הבאים נראה שינויים לא מעטים שמטרתם להתאים את מערכת ההפעלה לשוק לקראת השקתה המלאה במהלך השנה באה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים