שמועה: Xperia Z4 יגיע בחודש מרץ עם מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD

Sony Xperia Z3

חברת סוני עובדת בימים אלו על סמארטפון הדגל הבא שלה – Xperia Z4, אותו היא תאבזר במפרט טכני עצמתי ובחיישן צילום חדיש בעל רגישות גבוהה מאד לאור. את הפרטים הללו, בנוסף לטענה המעניינת שמדובר יהיה בסמארטפון הדגל היחידי של החברה לשנה הבאה, מספק אותו המקור שחשף את כל הפרטים אודות Xperia Z3 Compact טרם הכרזתו בחודש שעבר.

המקור המהימן מסר את דבריו באופן בלעדי לאתר Android Origin אשר מפרט בהרחבה על מפרטו הטכני של Sony Xperia Z4. על פי הדיווח, בגזרת התצוגה תתאים עצמה סוני למכשירי הדגל של סוף השנה הנוכחית ותציע מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, בעוד בבטנו של המכשיר תמוקם פלטפורמת Snapdragon 810 בעלת מעבד 64 ביט מתומן ליבות בתדר 2.8GHz, זיכרון RAM בנפח 4GB והמאיץ הגרפי Adreno 430.

בנוסף, יציע הסמארטפון החדש רכיב אחסון בנפח 32GB, מגבר קול ייעודי לשיפור איכות הסאונד, קישוריות LTE Cat.6 (דור 4.5) ו-Bluetooth 4.1. בגב המכשיר תמוקם מצלמה שתכיל בין היתר חיישן Exmor RS CMOS קעור ברזולוציית צילום של 20.7 מגה פיקסל. חיישן זה אמור להצטיין בקליטה מוגברת של אור, למען הפקת תמונות איכותיות גם בתנאי חשיכה.

לטענתו של המקור, Xperia Z4 יגיע באותו עיצוב שקט ומאוזן המאפיין את מכשיר הדגל הנוכחי Xperia Z3. ההכרזה צפויה להתבצע בתחילת חודש מרץ, זאת ככל הנראה במסגרת תערוכת MWC 2015 שתיערך בברצלונה, יחד עם הבטחה לזמן שירות ארוך יותר. סוני הבינה ככל הנראה את הבעייתיות שטמונה בהשקת שני מכשירי דגל בשנה, ובכוונתה להודיע שלא תמשיך לפעול בשיטה זו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים