הערכות: גוגל תשיק בקרוב שעון חכם כחלק מסדרת Nexus

ליבת קוד שהתגלתה בסוף השבוע שעבר על ידי אנשי אתר המפתחים XDA רומזת על כך שבגוגל עובדים בימים אלו על מוצר לביש חדש, ככל הנראה שעון חכם, שיהיה חלק מסדרת מוצרי הנקסוס של החברה. את המוצר מפתחת גוגל בשיתוף פעולה עם חברת ברודקום (Broadcom) אשר מתמחה בתכנון מעגלים משולבים לתעשיית התקשורת.

על פי הממצאים שהתגלו על שרתי האינטרנט של גוגל, שם הקוד של המוצר האלמוני הוא Tetra (על שם משפחת דגי הטטרה), מה שדי תואם למנהגה של החברה להעניק למוצרים בסדרת הנקסוס שמות קוד של יצורים ימיים. רק לאחרונה נחשפנו לשמות הקוד Shamu ו-Flounder, גם הם יצורים ימיים, אשר מייצגים את Nexus 6 ו-Nexus 9, בהתאמה.

המוצר הלביש אותו מפתחת גוגל יבוסס כמובן על פלטפורמת Android Wear החדשה ומיועד ככל הנראה להוות בסיס לקידומה. עוד לפני הכרזותיה האחרונות של החברה נפוצו שמועות על ההשקה המתקרבת של Android Wear 2.0, מה שבסופו של דבר לא קרה, אך הגיוני מאד שאם הדבר אכן יקרה בעתיד הקרוב – הוא יתבצע יחד עם השקתו של מכשיר חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים