סמסונג רומזת: Galaxy Note 4 יקבל עדכון לאנדרואיד 5.0 Lollipop בקרוב

פאבלט ה-Galaxy Note 4 של סמסונג נמצא בימים אלו בעיצומה של ההשקה העולמית, כאשר לישראל הוא צפוי להגיע בימים הקרובים, אבל בחברה כבר רומזים על עדכון קרוב לגרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 Lollipop. את התמונה המופיעה מטה צייצה סמסונג בחשבון הטוויטר שלה ואת המסקנה מהמסר קשה לפספס – Galaxy Note 4 יקבל עדכון לאנדרואיד 5.0 וכנראה שזה יקרה מוקדם בהרבה משחשבו.

יחד עם התמונה פרסמה סמסונג טקסט שלא ממש אומר הרבה: “איך שלא תסתכלו על זה, מסך ה-Quad HD Super AMOLED של ה-Galaxy Note 4 הוא די מתוק (סלנג מאנגלית למגניב)”. החברה לא מציינת תאריך רשמי או מאשרת את העדכון במפורש (למרות שהתמונה די ברורה), אבל אנחנו יודעים משמועות והדלפות שהיא עובדת בימים אלו על עדכון לאנדרואיד Lollipop עבור ה-Galaxy S5 ושהוא אולי יגיע כבר בנובמבר.

מקור תמונה: טוויטר
מקור תמונה: טוויטר

מספר חברות כבר אשרו כי הן מתכננות לעדכן את מכשיריהן לאנדרואיד 5.0 Lollipop, בינהן מוטורולה, HTC וסוני. סמסונג מעולם לא נחשבה לזריזה במיוחד עם העדכון, אך אנו מקווים שמעכשיו זה ישתנה. אם להתייחס ספציפית ל-Galaxy Note 4, הרי שהוא דומה מאוד מבחינה תוכנתית ל-Galaxy S5 ואין סיבה כי שני המכשירים לא יעודכנו ביחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים